Upravljanje udaljenim zaposlenicima

Course Content

Total learning: 5 lessons Time: 9999 weeks

Pitanja i odgovori

Koje su najvažnije stvari koje menadžeri trebaju poduzeti kako bi osigurali kulturu rada na daljinu?

Mnogo je knjiga i članaka napisano na ovu temu. Zašto? Jer vođenje na daljinu nije nimalo lak zadatak i menadžeri trebaju aktivno raditi na održavanju dobre radne klime. Prije svega, osigurajte da su zaposlenici redovito informirani o svemu što se događa na organizacijskoj razini. Ljudi kada rade od kuće, osjećaju kako su isključeni iz svih zbivanja te počinju osjećati određenu nesigurnost. Zanima ih što se dešava u organizaciji, kakva je situacija s klijentima i koji su planovi za budućnost. Dakle, ono što možete činiti je češće slati informacije zaposlenicima, bilo putem e-mail-a, bilo putem sastanaka. Također, ni jedan se član tima ne smije osjećati kao da ste za neke dostupni više, a za druge manje. Za sve trebate biti dostupni jednako. Kada vodite sastanke, ukljčite svakog člana tima podjednako. Konačno, ljudi su zabrinuti oko ugroze poslovanja, njihovih primanja i slično. Dajte im do znanja što sve organizacija čini kako bi umanjila rizike.

Kroz seminar se govori o komunikaciji sa zaposlenicima. Koji savjet biste dali zaposlenicima koji u ovim uvjetima komuniciraju s klijentima?

Sigurno ste svi imali iskustva s telefonskom prodajom kao i aktivnostima privlačenja klijenata putem telefonskih poziva. Do sada su razvijene brojne tehnike kako raditi na prodaji i angažmanu putem telefona. Ovdje je još važnije korostiti vizualne medije. Sve što inače činite u face-to-face komunikaciji s klinetima, činite i u ovoj virtualnoj komunikaciji. Možda ne možete otići na ručak , ali možete učiniti puno. Budite kreativni.

Kako postupiti u slučaju kada imate uredske i npr. proizvodne radnike? Ili u slučaju da zaposlenici nisu adekvatno opremljeni za ovakav način rada?

Organizacija treba pronaći način kako pružiti podršku ovim zaposlenicima: osmisliti neku vrstu zajedničkih aktivnosti kako biste im pomogli. Primjerice, može se uspostaviti interni portal kojem zapsolenici mogu pristupiti linkom putem mobitela, a na kojem biste redovito objavljivali relevantne informacije. U suprotnom izolirate ljude koji su izuzetno važni za vašu organizaciju. Može se osnovati radna skupina koja će biti zadužena za povezivanje ljudi kojima su kanali komunikacije ograničeni, te na taj način osigurati da se ljudi osjećaju povezanima i cijenjenima. Također je uputno ljude uključiti u planiranje.