Bespovratna sredstva za ulaganja u digitalnu i zelenu tranziciju – webinar 14 do 16

bespovratna sredstva

Prezentacija poziva Jačanje konkurentnosti poduzeća ulaganjima u digitalnu i zelenu tranziciju. Provjerite prihvatljivost projekta na ovom pozivu i osigurajte bespovratna sredstva.

Prezentacija poziva Jačanje konkurentnosti poduzeća ulaganjima u digitalnu i zelenu tranziciju

Provjerite prihvatljivost projekta na ovom pozivu i osigurajte bespovratna sredstva.

Dugo očekivani poziv za prerađivačku industriju napokon je ugledao svjetlo dana. Prihvatljivi prijavitelji su prerađivačka poduzeća (skupina C). Moguće je ostvariti 500.000 do 7.500.000 kuna, a sufinanciranje iznosi od 35% do 50% za pojedine kategorije troškova.

Provjerite jeste li prihvatljivi po svim točkama i ostvarite sufinanciranje za svoj projekt.

Operativno razdoblje 2014.-2020. je gotovo, a novi natječaji i pozivi za EU  bespovratna sredstva očekuju se tek 2022. godine.

Ovaj Poziv je izvanredna mjera i prilika jer se financira iz dodatnih sredstava Pomoći za oporavak za koheziju i europska područja („REACT-EU”) radi pružanja pomoći u sanaciji krize uzrokovane pandemijom COVID-19.

Ukoliko ste tražili mogućnosti za sufinanciranje svog razvojnog projekta, ovo je Poziv koji se ne propušta.

Kako bismo vam olakšali prijavu, u suradnji sa stručnjakinjom za EU fondove pripremili smo webinar, na kojem ćemo prezentirati ovaj poziv za bespovratna sredstva.

Investirajte dva sata svoga vremena i saznajte:

-kako se pripremiti za prijavu na Javni poziv
-kako izbjeći pogreške te eventualno odbijanje projektne prijave
-kako će se ocjenjivati projektni prijedlozi

Iskoristite priliku i povucite bespovratna sredstva za svoj projekt!

Prihvatljivi korisnici: Privatna MIKRO, MALA i SREDNJA PODUZEĆA (do 250 zaposlenih) iz prerađivačke industrije (po NKD-u, skupina C), koji pokreću novu poslovnu jedinicu ili rade na unapređenju postojeće poslovne jedinice i traže načine sufinanciranja svog projekta.

Sadržaj webinara:

– prihvatljivost prijavitelja

– prihvatljivost projekta

– prihvatljivi troškovi

– obvezna dokumentacija

– kriteriji odabira

Sudionik dobiva:

  • Prezentaciju Poziva u najavi s objašnjenjima pojedinih uvjeta prihvatljivosti
  • Tips & Tricks – kako da vaš projekt postane prihvatljiv
  • Mogućnost direktne komunikacije s predavačicom i odgovori na pitanja
  • Dodatna pitanja predavačici na E- mail nakon webinara
  • Snimku webinara koju može pregledavati koliko i kada želi

Predavačica: Kristina Androlić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Certificirana je Voditeljica izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova te certificirani stručnjak za javnu nabavu. Vlasnica konzultantske tvrtke Androlić konzalting za pripremu i provedbu EU projekata te urednica portala za poduzetnike. U svom portfoliju ima preko 110 pripremljenih projekata, ukupne vrijednosti preko 70 milijuna kuna, a prvenstveno radi s mikro, malim i srednjim poduzećima te na projektima ruralnog razvoja.

Datum i vrijeme webinara pronađite u zaglavlju desno.

Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:
Internet
Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
Ako niste koristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.
Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.

Važno! Snimku webinara možete naručiti uz 25% popusta na redovnu cijenu webinara.

Povezani proizvodi:

Priprema i prijava projekata iz EU fondova – seminar

Najčešće greške u provedbi EU projekata – seminar

Zbirka Izrada EU projekta u 15 koraka

Zbirka Uspješna provedba EU projekata

 

 

Lokacija
-, Webinar
Termin
11.05.2021

Trajanje
14 do 16 sati
Predavač
Kristina Androlić
 
Cijena
740,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.