Definiranje opisa radnih mjesta i izrada kataloga poslova – webinar 14:00-16:00

opisa radnih mjesta

Iz udobnosti svoga doma ili ureda poslušajte našu jedinstvenu na tržištu kratku edukaciju/zoom webinar u kojem ćete saznati sve o izradi i implementaciji opisa radnih mjesta i kataloga poslova.

Analizirali ste postojeće stanje opisa radnih mjesta i kataloga poslova unutar svojih tvrtki/organizacija i došli do zaključka da su zastarjeli, ne odgovaraju sadašnjem načinu i potrebama rada, ne poklapaju se s vizijom, misijom i strategijom tvrtke? Ili još gore, uopće nemate izrađene niti opise radnih mjesta niti katalog poslova?

Bez ova dva iznimno bitna elementa teško ili gotovo nikako ćete moći odlučiti:
• koliko vam točno radnika u kojem trenutku (ne) treba za pojedine radne procese, projekte, razdoblja
• koliko kojih radnika morate otpustiti ili zaposliti
• koji vam profil radnika nedostaje, a kojeg imate viška

Nadalje, bez ovih temeljnih dokumenata ne možete stvarati niti kratkoročne, a kamoli dugoročne planove zapošljavanja, educiranja, razvitka, napredovanja, nagrađivanja ili sankcioniranja postojećih i budućih radnika.
Ipak ono što je najgore – nepostojanje jasne podjele zadataka i odgovornosti unutar odjela i cjelokupne organizacije, uglavnom dovodi do kaosa i nezadovoljstva zaposlenika što pak rezultira apsentizmom, fluktuacijom, čestim bolovanjima, smanjenom motivacijom i radnim elanom…

Iz udobnosti svoga doma ili ureda poslušajte našu jedinstvenu na tržištu kratku edukaciju/zoom webinar u kojem ćete saznati sve o izradi i implementaciji opisa radnih mjesta i kataloga poslova.

Sudionici webinara Definiranje opisa radnih mjesta i izrada kataloga poslova će naučiti kako:

• izraditi ili doraditi organigrame i kataloge radnih mjesta unutar svoje tvrtke/organizacije
• izraditi kvalitetne opise radnih mjesta
• odrediti elemente i svrhe radnih mjesta
• opisati i razlikovati glavne od dodatnih zadataka radnih mjesta
• povezati svako radno mjesto s ostalim funkcijama i odjelima s kojima jest ili bi trebalo biti povezano
• profilirati zahtjeve pojedinih radnih mjesta i radnike koji bi ih trebali popuniti (must have vs. nice to have)
• odrediti i definirati unutar opisa rm mogućnosti osobog i profesionalnog zaposlenikovog razvoja te mogućnosti napredovanja unutar organizacije
• sve učinjeno prezentirati zaposlenicima i uvesti u uporabu te po potrebi nadopunjavati i ažurirati

Sadržaj webinara Definiranje opisa radnih mjesta i izrada kataloga poslova:

– Što je katalog poslova?
– Kako izraditi katalog poslova
– Elementi dobrog opisa posla
– Kako definirati svrhu radnog mjesta
– Definiranje zadataka radnog mjesta kao temelj ostvarenja individualnih ciljeva zaposlenika
– Profil zahtjeva radnih mjesta u opisu posla

Termin i satnicu webinara možete pogledati u zaglavlju desno.

Predavačica: Petra Grabušić, HR stručnjakinja, predavačica i savjetnica s međunarodnim iskustvom

Sudionici dobivaju mogućnost slušanja predavanja i postavljanja pitanja predavačici za vrijeme te nakon odslušanog webinara.
E-mailom dobivaju materijale za učenje i ponavljanje.

Webinar je namijenjen managerima, voditeljima timova, odjela, projekata, direktorima i vlasnicima manjih i srednjih tvrtki i organizacija, HR managerima, djelatnicima HR odjela, svima zainteresiranima i svima koji sudjeluju u procesima procjene i ocjene radnog učinka svojih nadređenih, podređenih i kolega u istoj razini.

Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:
• Internet
• Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
• Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
• Ako niste koristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.
Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.

Ako vas zanimaju teme iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, naručite i druge webinare iz ovog ciklusa: Situacijsko vođenje, Kako provesti i implementirati rezultate 360 Feedbacka, SPOCK mentorski program za zaposlenike.

Lokacija
-, Webinar
Termin
21.05.2021

Trajanje
14:00 - 16:00 sati
Predavač
Petra Grabušić
 
Cijena
740,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.