
Ovom Zbirkom dobit ćete jedinstvenu na tržištu literaturu i sve materijale za izradu nove ili revidiranje postojeće Sistematizacije radnih mjesta – na jednom mjestu – u online formatu (uvijek dostupno na tabletu, mobitelu, računalu) + priloge spremne za download i popunjavanje te prilagodbu vašim specifičnim potrebama.
Tvrtke s više od 20 zaposlenika, prema Zakonu o radu, dužne su imati Pravilnik o radu kojim se uređuje organizacija rada i druge odredbe vezane uz radna mjesta. I pravilnik i sistematizacija radnih mjesta su često napisani samo da bi se zadovoljila zakonska obaveza te su zastarjeli i neprilagođeni postojećem stanju u tvrtki/organizaciji, ali to ne bi trebalo biti tako. Ovi dokumenti mogu i moraju biti puno više.
Uz pomoć Zbirke Sistematizacija radnih mjesta kvalitetno, brzo i jednostavno izradite novu sistematizaciju ili revidirajte postojeću. Kada to učinite moći ćete uz pomoć kvalitetne sistematizacije radnih mjesta olakšati i ubrzati sve druge HR procese, poput:
- selekcije, zapošljavanja i uvođenja u posao novozaposlenih
- otkazivanja suvišnim radnicima
- snimanja i vrednovanja radnog učinka
- nagrađivanja, usmjeravanja, motiviranja i educiranja zaposlenika
- snimanja i vrednovanja radnog učinka
- vođenja evidencije o radu i zadovoljstvu zaposlenika
- praćenje KPI-eva i slično
Sistematizacija radnih mjesta: benefiti za kupce
1. Savladat ćete:
cjelokupni postupak izrade ili revidiranja sistematizacije radnih mjesta, od odabira sudionika procesa i formiranja tima, analize svih elemenata postojećeg stanja, komunikacije i implementacije gotove sistematizacije radnih mjesta u organizaciji, do stalnog ažuriranja postojećeg dokumenta.
2. Dobit ćete sljedeće gotove obrasce spremne za popunjavanje i upotrebu:
- upitnik za analizu radnih mjesta
- primjer organizacijske sheme
- primjer kataloga poslova
- primjer opisa radnog mjesta
- primjer modela kompetencija
Tempo rada i promjena je takav da jednostavno nemate vremena za temeljitu reviziju ili izradu novog konkretnog, aktualnog i korisnog dokumenta? Priuštite si ovu Zbirku uz pomoć koje ćete kvalitetno, brzo i jednostavno izradite novu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirajte postojeću.
Želite “baciti oko” kako izgleda ova zbirka?
Izvolite link https://www.edukacije.hr/course/hr-zbirka-1-sistematizacija-radnih-mjesta/
Gdje god vidite ovaj natpis preview: možete ga kliknuti i pogledati navedeni dio:
Cijena izdanja: 980 kn + PDV
Strateška uloga HR odjela
No, da bi uopće mogli započeti sa Sistematizacijom radnih mjesta, morate svoj HR odjel učiniti strateškim dijelom svoje organizacije – za to je tu prvo poglavlje ove Zbirke- Strateška uloga HR odjela.
Olakšajte i unaprijedite posao HR djelatnika da bi mogli kvalitetno brinuti o radnicima te kontinuirano povećavati njihovo zadovoljstvo i učinkovitost, a samim time i podizati učinkovitost vaše tvrtke! Postanite jedna od sve brojnijih tvrtki u Hrvatskoj koje su spoznale potrebu za kvalitetnim i organiziranim odnosom prema radnicima kao najvažnijem resursu svake tvrtke.
O autorici: Petra Grabušić je diplomirani ekonomist. Dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu. Stekla je pedagoško-psihološku i andragošku izobrazbu. Educira se i usavršava u području HR management-a i leadership-a i na međunarodnoj razini.
Certificirala se kao SDI facilitator. Predavač je iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i management-a na nekoliko poslovnih škola. Devet godina radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Dunapack -valoviti papir, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela Fortuna grupe.
Ujedno je i vlasnica tvrtke za poslovno savjetovanje.
Ova zbirka je namijenjena:
-managerima i djelatnicima odjela human resource i ljudskih potencijala, linijskim managerima, voditeljima odjela i zaposlenika, direktorima velikih, srednjih i malih tvrtki koji su svjesni da su ljudi najvrjedniji resurs svake pa i njihove tvrtke, posebice u branšama u kojima nedostaje radnika.
Izrada sistematizacije radnih mjesta dugotrajan je i zahtjevan projekt u koji treba uložiti mnogo vremena, truda, rada, ljudskih i financijskih kapaciteta…Olakšajte si i ubrzajte posao. S ovim obrascima/ šprancama spremnim za skidanje i upotrebu, uz malu doradu i prilagodbu, dobit ćete gotove sve najvažnije elemente kvalitetne sistematizacije radnih mjesta. Uz obrasce tu su i koncizna, ali detaljna i jasna objašnjenja autorice, HR stručnjakinje s višegodišnjim iskustvom u upravljanju ljudskim potencijalima u velikim, multinacionalnim kompanijama iz različitih sektora ( proizvodni, retail…). Ukoliko zatreba, kupcima zbirke na raspolaganju je i mogućnost e – mail komunikacije i konzultacija s autoricom.
Način rada sa e-zbirkom: Kupac dobiva pristupne/ulazne podatke za ulazak u zbirku, korištenje je izrazito lako i praktično, a zbirka je dostupna uvijek i svugdje preko laptopa, računala, tableta, mobitela…
Petra Grabušić vodi naše seminare: Svrsishodna sistematizacija radnih mjesta, Onboarding vs. orijentacija novozaposlenih te Ključni pokazatelji uspješnosti zaposlenika. Pozivamo vas da se prijavite i naučite kako upravljati zaposlenicima.
Više o Zakonu o radu pročitajte na poveznici.