
Na samo jednoj radionici, poboljšajte rezultate prodaje i vaših prodavača kroz razvoj komunikacije – najjačeg prodajnog alata!
Efikasna prodajna komunikacija
Podignite prodajnu komunikaciju na višu razinu!
Pripremili ste odličnu prezentaciju i ponudu, odradili kvalitetne razgovore, ali “oni” (potencijalni kupci/klijenti) i dalje odgađaju odluku, ne odgovaraju na pozive ili još gore – javljaju da prodaja nije uspjela?
Jeste li čuli bas sve sto ste trebali? Shvatili ste sve njihove potrebe? Zaista ste razumjeli što je kupac rekao ili ste samo “izrecitirali” ono svoje isto po stoti put?
Ovo je realnost koju poznaju svi koji rade i upravljaju prodajom. Već dobro znate da su rezultati prodaje prije svega ovisni o kompetencijama, znanjima, vještinama i stavu prodavača, no najjači alat prodaje je – komunikacija!
Svi smo čuli izraze “rođeni prodavač” i “taj bi Eskimima prodao led”… Tu se radi isključivo o jednom – prodavačima koji imaju vrlo izražene komunikacijske vještine.
Edukacija, onakva, kakvu ste vi tražili
Sažetak svega – pitali smo polaznike naših edukacija* što ih najviše zanima vezano uz temu prodaje. Gotovo svi su, bez mnogi razmišljanja, rekli – prodajna komunikacija.
*Iz industrija: FMCG, autoindustrija, farmaceutika, građevina i turizam.
Na iduće pitanje: kako bi radionica trebala izgledati, odgovori su:
“Bez teoretiziranja, “davljenja”, konkretno, kratko i razumljivo, u jednom danu.”
“S primjerima iz Hrvatske, bez nabrajanja engleskih izraza i kratica te inozemnih primjera, neprimjenjivih kod nas.”
“Bez predavača koji nikada ništa prodao nije …”
Na radionici Efikasna prodajna komunikacija ćete:
- Dobiti vodič kroz uzroke pada ili rasta produktivnost prodaje (i na čemu vi trebate raditi)
- Sagledati koje kompetencije prodavača trebate unaprijediti
- Detaljno sagledati najbitnije elemente komunikacije:
- proces komunikacije
- oblici komunikacije – otvorena i zatvorena
- kako postavljati otvorena pitanja
- Razviti vještinu slušanja:
- nivoi slušanja
- vrijednosti slušanja
- ponašanje pri slušanju
- Svladati najpotrebnije kod neverbalnog govora – govora tijela
- kako ga čitati kod drugih
- kako razvijati i paziti na vlastiti govor tijela
Dodatno:
- U okviru radionice dobit ćete primjere pozitivnog i negativnog postupanja
- Tips & tricks
- Provodit ćete vježbe:
- ponašanje u slušanju
- otvaranja komunikacije
- Saznat ćete koje su najčešće greške u prodajnoj komunikaciji prodavača u Hrvatskoj
Zbog veće interaktivnosti broj polaznika webinara ograničen je na 5, stoga rezervirajte svoje mjesto čim prije!
Kupnjom ovoga webinara dobivate na poklon jedan od naših seminara iz Videoteke po vašem izboru.
Sadržaj radionice Efikasna prodajna komunikacija:
- Komunikacija, elementi komunikacije
- Produktivnost prodaje i prodavača
- Kompetencije prodavača – kako napredovati
- Komunikacijski proces i glavne značajke njegovih dijelova
- Efikasno komuniciranje
- Otvorena vs. zatvorena komunikacija
- Slušanje i vrijednost slušanja
- Neverbalna komunikacija – govor tijela
Za koga je ova radionica:
Za sve koji rade u prodaji i s kupcima, za sve zainteresirane
Termin održavanja webinara je 10.12.2020. od 9:00 do 12:30 sati putem ZOOM platforme.
Predavač-autor:
Tihomir Bronić, Sales manager s međunarodnim iskustvom, predavač, coach i mentor
Cijena radionice: 1.690 kn (+PDV) dva ili tri polaznika iz iste tvrtke ostvaruju 10% popusta.
Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:
- Internet
- Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
- Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
- Ako niste koiristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.
Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.
Na poveznici možete saznati kojih su 6 koraka uspješne prodajne komunikacije.
Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku i vaše prodavače
Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionice. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vaše prodavače i vašu tvrtku. Javite nam se telefonom ili e-mailom.