najčešće greške u provedbi eu projekata

Pridružite nam se na seminaru i naučite kako izbjeći najčešće greške prilikom provedbe EU projekata.
Znate li da će se oni koji naprave greške u provedbi EU projekata, suočiti s financijskim korekcijama?
Znate li da za najteže prekršaje EU traži povrat cijelog dobivenog iznosa?
U novonastaloj situaciji neke se stvari mijenjaju u provedbi, saznajte koje!

Najčešće greške u provedbi EU projekata u postkorona krizi

Financijsko razdoblje dodjele sredstava za EU projekte završava ove godine, novo započinje 2021.

Ukoliko ste ispravno odradili proces prijave projekta i dobili sufinanciranje iz EU fondova, sada ste u procesu provedbe. Nailazite na različite probleme, prepreke i pitanja? Niste jedini!

Provedba sufinanciranih projekata znatno je zahtjevnija i kompliciranija nego sam postupak prijave te je izuzetno važno educirati se i pripremiti se.

Oni koji naprave greške u provedbi, suočit će se s financijskim korekcijama, a za najteže prekršaje EU će tražiti povrat cijelog dobivenog iznosa. Dobiveni novci su već uloženi u projekt, kako ih sada vratiti?

Do takvog scenarija sigurno neće doći, ukoliko se pripremite i saznate sve potrebno na vrijeme. Na ovoj edukaciji ćete naučiti ili nadopuniti znanje o tome:

  • kako napraviti dobar plan nabave provedbe projekta
  • kako pripremiti, ispuniti i dostaviti svu potrebnu dokumentaciju (svaki korak ima svoju opsežnu i do detalja propisanu dokumentaciju)
  • koji su sve postupci nabave za obveznike i neobveznike Zakona o javnoj nabavi
  • kako se izrađuju zahtjevi za nadoknadom sredstava
  • kako se izrađuje završno izvješće
  • kako izbjeći pogreške i financijske korekcije.

Uspješno ćete provesti i finalizirati projekte sufinancirane EU sredstvima bez  rizika od financijskih korekcija te vraćanja dobivenih sredstava zbog pogrešaka u provedbi.
Edukacija će se bazirati na konkretnim primjerima i obvezujućim pravilnicima za korisnike bespovratnih sredstava.

Sadržaj seminara Najčešće greške u provedbi EU projekata:

  • Izrada plana nabave i popratnih dokumenata (nakon potpisivanja ugovora o sufinanciranju)
  • Postupci nabave za neobveznike o javnoj nabavi prema novom Pravilniku
  • Izrada zahtjeva za nadoknadom sredstava i popratni dokumenti
  • Izrada završnog izvješća i popratni dokumenti
  • Propusti i njihovo sankcioniranje, financijske korekcije i kako se određuju

Rezervirajte svoje mjesto čim prije!

Seminar je namijenjen:

svima koji su trenutno u provedbi ili završetku projekata sufinanciranih iz EU fondova, iz realnog i javnog sektora.

Na seminaru ćete naučiti:

– kako pripremiti provedbenu dokumentaciju

– kako si olakšati provedbu i bolje praćenje provedbenih aktivnosti

– kako izbjeći greške prilikom provođenja postupaka nabava

– saznati kolike su financijske korekcije i koliko iznose za pojedine greške, propuste, nepravilnosti…

Raspoložive termine i lokaciju pogledajte u zaglavlju desno.

Predavačica:

Kristina Androlić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Certificirana je Voditeljica izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova i certificirani stručnjak za javnu nabavu. Predaje na Regionalnim danima EU. fondova.

Cijena radionice: 1.390 kn (+PDV), dva ili više polaznika iz iste tvrtke ili institucije imaju pravo na 10% popusta

Važna obavijest!

Rad u Auditoriju Kraš će se održavati prema uputama stožera civilne zaštite RH te će se rad istih prilagođavati prema daljnjim informacijama i uputama ovisno o razvoju situacije sa virusom COVID-19.

  • Tiskani materijali se dobivaju uoči edukacije.
  • Uvjerenje o pohađanju se dobiva na kraju predavanja.
  • Upiti predavačici mogu se slati na e-mail info@edukacije.hr.
  • Broj polaznika je ograničen na 9 plus predavač.
  • Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.

Ako vas zanima ova tema, možete naručiti naš online seminar Provedba EU projekata usred korona krize.

Više informacije o EU projektima možete saznati na poveznici.


Isprobajte koliko je dobro prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na ovu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

Lokacija
Zagreb, Auditorij Kraš
Termin
12.11.2020

Trajanje
9:00-13.30
Predavač
Kristina Androlić
 
Cijena
1.390,00

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.