Izrada kompetencija kandidata i zaposlenika – webinar 14:00 – 16:00

izrada kompetencija

Treba vam izrada kompetencija kandidata i zaposlenika? Poslodavac ste, manager ili HR-ovac koji zapošljava, vodi, razvija, usmjerava delegira, organizira troje, desetero ili 500 zaposlenika? Pozivamo vas da poslušate naš novi kratki zoom webinar: Izrada kompetencija kandidata i zaposlenika.

Treba vam izrada kompetencija kandidata i zaposlenika? Poslodavac ste, manager ili HR-ovac koji zapošljava, vodi, razvija, usmjerava delegira, organizira troje, desetero ili 500 zaposlenika? Nije teško pogoditi da vam je najveća želja da svi ili barem većina njih bude što sposobnija, spretnija, vještija, motiviranija, samopouzdanija, samostalnija te da su sposobni što produktivnije i smirenije komunicirati i funkcionirati sa svojim kolegama, nad/podređenima, klijentima, poslovnim suradnicima i općenito svima s kojima dolaze u doticaj.

Ne bi li bilo odlično kada bi znali kako odabrati, zaposliti, vrbovati, razviti i zadržati u tvrtci one radnike koji znaju: prepoznati uzroke problema, kritično i kreativno razmišljati te spretno formulirati i iznijeti svoja mišljenja, brzo donositi nove ideje i rješenja, upravljati i surađivati s ljudima oko sebe, organizirati poslove, zadatke, vrijeme i rokove, a uza sve to još da su i emotivno inteligentni, etični, usredotočeni na klijente/kupce/korisnike te fleksibilni i prilagodljivi novostima u radu i usklađeni s vizijom, misijom i strategijom tvrtke?

Mislite da je pretjerano sve to očekivati od svojih radnika? Vjerojatno i jest – od nekih. No ima i onih koji samo čekaju da ih otkrijete i razvijete sve njihove potencijale i KOMPETENCIJE! Kako upravo takvi ne bi ostali neotkriveni i „neiskorišteni“ ili kako ih ne bi otkrila i „iskoristila“ upravo vaša konkurencija, pozivamo vas da poslušate naš novi kratki zoom webinar : Izrada kompetencija kandidata i zaposlenika.

Što dobivate? Naučit ćete kako iz(g)raditi:

•   model kompetencija usklađen s poslovnom vizijom, misijom i strategijom vaše tvrtke/organizacije
•   višu učinkovitost i sposobnost zaposlenika u radu
•   razvoj organizacijske kulture u smjeru istinke produktivnosti i usmjerenosti rezultatima, a ne samo pukom odrađivanju posla
•   jasne obrasce ponašanja i rada koje očekujete od svojih zaposlenika

Izrađen program kompetencija jasno i nedvosmisleno govori vašim zaposlenicima koje oblike ponašanja i rada od njih očekujete u svakodnevnom poslu. Bez njega vaši radnici mogu samo nagađati i subjektivno iz dana u dan procjenjivati (najčešće) pogrešno što se od njih očekuje, a svi znamo kamo takav stil rada vodi.

Sudionici webinara Izrada kompetencija kandidata i zaposlenika će naučiti:

• Definirati zahtjeve radnog mjesta – osobne vještine i kompetencije
• Primjeniti okvir kompetencija u analizi i sistematizaciji radnih mjesta
• koristiti okvir kompetencija
• Odlučiti o prioritetnim kompetencijama

Sadržaj webinara Izrada kompetencija kandidata i zaposlenika:

– Primjena okvira kompetencija na radna mjesta u organizaciji
– Definiranje kompetencija u cilju usmjeravanja ponašanja zaposlenika u skladu s vrijednostima organizacije
– Odlučivanje o prioritetnim kompetencijama za svako radno mjesto
– Korištenje kompetencija za izradu situacijskog intervjua sa kandidatima u selekcijskom postupku
– Korištenje kompetencija u procjeni učinka zaposlenika, izradi individualnih razvoja planova zaposlenika te planovima napredovanja u organizaciji

Predavačica: Petra Grabušić, HR stručnjakinja, predavačica i savjetnica s međunarodnim iskustvom.
Cijena webinara iznosi 490 kn + pdv.
Sudionici dobivaju mogućnost slušanja predavanja te postavljanja pitanja predavačici za vrijeme te nakon odslušanog webinara.
E-mailom dobivaju materijale za učenje i ponavljanje.

Edukacija je namijenjena: managerima, voditeljima timova, odjela, projekata, direktorima i vlasnicima manjih i srednjih tvrtki i organizacija, HR managerima, djelatnicima HR odjela, svima zainteresiranima.

Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:
• Internet
• Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
• Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
• Ako niste koristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.
Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.

Ako vas zanimaju teme iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, naručite i druge webinare iz ovog ciklusa: Situacijsko vođenje, Kako provesti i implementirati rezultate 360 Feedbacka, SPOCK mentorski program za zaposlenike.

 


Trajanje
14:00 - 16:00
Predavač
Petra Grabušić
 
Cijena
740,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.