Ključni pokazatelji uspješnosti zaposlenika

ključni pokazatelji uspješnosti zaposlenika

Sada kada je velik postotak radnika na radu od kuće, praćenje njihove efikasnosti kroz KPI važnije je nego ikada prije, ali je i značajno kompliciranije te zahtjeva mnogo dodatnog angažmana njihovih nadređenih, ali HR managera. Saznajte kako postići najbolje rezultate dolaskom na ovaj seminar!

Praćenjem radnog učinka i razvojem zaposlenika do bolje organizacijske efikasnosti

  • Pratite li radnu uspješnost svojih zaposlenika?
  • Imate li postavljene standarde rada i ključne pokazatelje uspješnosti (key performance indicator)?
  • Smatrate li da su vam ključni pokazatelji uspješnosti (KPI) usko povezani s korporativnom strategijom, ciljevima i budžetom?

Sva istraživanja pokazuju da postoji jasna i neposredna povezanost između uspješnog upravljanja učinkom i poboljšanja poslovnih i organizacijskih rezultata.

Sada kada je velik postotak radnika na radu od kuće, praćenje njihove efikasnosti važnije je nego ikada prije, ali je i značajno kompliciranije. Zahtjeva mnogo dodatnog angažmana njihovih nadređenih, ali i HR managera.

Olakšajte si posao i podignite efikasnost svojih radnika unatoč ovim neizvjesnim i za poslovanje izrazito teškim vremenima.

Pohađanjem edukacije Ključni pokazatelji uspješnosti zaposlenika saznajte:

  • kako postaviti i pratiti ključne pokazatelje uspješnosti (KPI)
  • kako KPI-eve povezati s ciljevima i svrhom poslovanja  tvrtke/organizacije
  • kako pratiti i evaluirati zaposlenikov rad i (ne)izvršavanje zadanih KPI-eva
  • kako prilagoditi praćenje i evaluaciju radnog učinka novonastaloj situaciji; radu od kuće ili kod udaljenih radnika
  • kako prezentirati, približiti i komunicirati postavljene KPI-eve zaposlenicima i njihovim managerima te ih motivirati na njihovo izvršavanje
  • kako nagraditi, a kako sankcionirati dostizanje, odnosno neizvršavanje ključnih pokazatelja uspješnosti

Uspješno proveden sustav upravljanja radnim učinkom omogućuje građenje „kulture učinka“, odnosno

  • premještanje fokusa zasposlenika s “odrađivanja” posla na povećanje produktivnosti i ostvarenje ciljeva odjela i organizacije
  • povećanje zadovoljstva zaposlenika
  • smanjenje bolovanja, fluktuacije, demotivacije, apsentizma
  • definiranje materijalnih i nematerijalnih nagrada i kriterija njihovog dodjeljivanja
  • određivanje sankcija za neispunjavanje zadatka radnog mjesta
  • poboljšanju radne klime

Namijenjeno je :

Voditeljima i djelatnicima human resource i odjela ljudskih potencijala, HR managerima, savjetnicima, specijalistima, direktorima i vlasnicima malih i srednjih poduzeća, linijskim managerima, voditeljima odjela i radnih timova, voditeljima projekata

Sadržaj seminara:

•upravljanje učinkom – definicija, kako započeti i uspješno provoditi
•pregled načela, procesa, koraka, alata učinkovitog upravljanja učinkom
•postavljanje ključnih ciljeva izvedbe za pojedince i timove (KPI-Key performance indicator)
•kako alate kao što su model kompetencija, mjerenja organizacijske klime, mjerenje angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika i sl. povezati s provođenjem snimanja i upravljanja učinkom
•kako provoditi program upravljanja radnim učinkom u cijeloj organizaciji – delegiranje zadataka visokim i linijskim managerima
•snimanje/praćenje i ocjenjivanje performansi – radnog učinka
•ključna pitanja za djelotvorno ocjenjivanje
•povezivanje plaće te ostalih materijalnih i nematerijalnih davanja s učinkom
•obuke i razvoj zaposlenika- coaching i njihov utjecaj na učinak

Termin i mjesto održavanja odaberite u zaglavlju s desne strane.

Cijena: 1390 kuna +PDV, za dva ili tri polaznika iz iste tvrtke 10% popusta.

  • Tiskani materijali se dobivaju na početku edukacije
  • Uvjerenje o pohađanju dobiva se na kraju predavanja
  • Konzultacije s predavačima se vrše nakon održanog seminara , uživo ili e – mailom
  • Sudionicima su osigurana osvježenja tokom pauza

Predavačica: Petra Grabušić, diplomirani ekonomist. Dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu.

Važna obavijest!

Edukacije se održavaju prema aktualnim uputama Stožera civilne zaštite RH te će se prilagođavati prema daljnjim informacijama i uputama ovisno o razvoju situacije sa COVID-om 19.

Kako to izgleda možete vidjeti u ovom videu:

Više informacija o KPI-u možete saznati na poveznici.

Više o uvođenju novih zaposlenika na posao saznajte na seminaru Onboarding vs. orijentacija novozaposlenih.

Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

Lokacija
Zagreb, Auditorij Kraš
Termin
29.01.2021

Trajanje
9:00-13:30
Predavač
Petra Grabušić
 
Cijena
1.390,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.