Mapiranje korisničkog iskustva

mapiranje korisničkog iskustva

Poboljšanjem korisničkog iskustva povećavate prodaju, lojalnost kupaca i podržavate rast vaše firme. Zato je važno naučiti osnove mapiranja korisničkog iskustva. Dođite na praktičnu četverosatnu radionicu i odmah unaprijedite svoje poslovanje. Osigurajte svoje mjesto čim prije.

Iskoristite priliku i prijavite se na povezane webinare:

Odredbe zakona bitne za prodavače i trgovinu– webinar 14:00 – 16:00

Rješavanje reklamacija licem u lice – webinar 14:00-16:00

Rješavanje pisanih reklamacija – webinar 14:00 – 16:00

Trošak jednog webinara ćemo odbiti od cijene ovog seminara!

Želite povećati prodaju – zadržati stare kupce i pridobiti nove? U uvjetima žestoke konkurencije današnjeg tržišta opstaju samo firme koje se izdvajaju ugodnošću, jednostavnošću, suvislim komuniciranjem – vrhunskim korisničkim iskustvom.

Pitate se kako biti osoba koja će uspješno transformirati korisničko iskustvo vaše firme? Imamo odgovor za vas. 

Pripremili smo sažetu i praktičnu radionicu Mapiranje korisničkog iskustva koja će vas uputiti u sve bitne koncepte praćenja, mjerenja i optimiziranja korisničkog iskustva.

A zatim ćemo vam pomoći da ih brzo, jednostavno i pametno uvedete u svoje svakodnevne radne procese.

Danas kupci očekuju puno od roba i usluga, a njihovo strpljenje i koncentracija često se mjere u sekundama. Kako uopće privući i zadržati tako zahtjevne, nestrpljive kupce, izložene tisućama oglasa, ponuda i informacija? Odgovor se krije u osiguravanju kvalitetnog korisničkog iskustva.

Korisničko iskustvo (customer experience –  CX) je pojam kojim označavamo sve interakcije koje kupac ima s vašim brendom – od reklama i društvenih medija, preko prodajnog razgovora do kupnje i eventualnog servisiranja ili reklamacija.. 

Važno je da sve ove interakcije budu ugodne za kupca i pruže mu vrhunsko korisničko iskustvo u svakom koraku. U tome nam pomaže alat koji nazivamo mapa korisničkog iskustva (customer experience map).

Odnos našeg brenda i kupca možemo promatrati kao njegovo putovanje (customer journey) kroz naš brend. To putovanje započinje prvim kontaktom potencijalnog kupca s brendom kroz reklamu, PR članak, web stranicu. Završava prodajom, ili kasnijom interakcijom kroz korištenje servisa ili drugih usluga. 

Sve te korake vizualno prikazujemo na mapi korisničkog iskustva. Tako si lakše možemo dočarati  kada i gdje kupac dolazi u kontakt s našim brendom i što je potrebno osigurati u svakoj točki interakcije.

Svaka točka interakcije kupčevog putovanja kroz brend dio je ukupnog korisničkog iskustva. Sve se računa, i sve moramo predvidjeti i učiniti ugodnim, jednostavnim i praktičnim:

  • Jesu i reklame privlačne i smislene?
  • Djeluje li web stranica sigurno i ažurno?
  • Je li kupovina jednostavna? 
  • Može i se računati na korisničku službu?
  • Jesu li upute pregledne i lako shvatljive?

Zanima vas kako možete napraviti mapu korisničkog iskustva i razraditi sve elemente praćenja, usavršavanja i mjerenja korisničkog iskustva za svoju firmu?

Dođite na našu radionicu Mapiranje korisničkog iskustva. 

U samo 4 sata kroz konciznu i dobro organiziranu radionicu naučit ćete sve što je potrebno da počnete koristiti koncept korisničkog iskustva, putovanja i mapiranja korisničkog iskustva u svojoj firmi.

Na najjednostavniji mogući način naučit ćete:

  • izraditi mapu korisničkog iskustva za svoj biznis
  • precizno detektirati točke interakcija, dodira i trenja
  • mjeriti korisničko iskustvo raznim metodama
  • prikazati rezultate mjerenja 

kako možemo povećati zadovoljstvo kupaca u svakoj od točaka interakcije

Dobro korisničko iskustvo ima jako velik utjecaj na vaše poslovanje:

  • povećava broj novih kupaca i lojalnost starih
  • kupci su zadovoljniji, pa pišu pozitivne kritike i spremni su vas preporučiti
  • manje je žalbi i reklamacija
  • kupci ne odlaze konkurenciji, znajući da ćete se vi u svakom trenutku pobrinuti za njih na najbolji mogući način

Zato dođite na radionicu i naučite kako konkretnim koracima unaprijediti korisničko iskustvo svog brenda.

Sadržaj radionice

-Definicija i upoznavanje s idejom Customer Experience (korisničkog putovanja kroz iskustvo s brandom)
-Koje mogućnosti nudi Customer Experience maping?
-Pet faza korisničkog puta kroz vaš brand
-Što je mapiranje i kako izraditi putokaze?
-Važni čimbenici pri mapiranju
-Dodirne točke: ne postoji samo jedno putovanje kupaca
-Smanjenje trenja na dodirnim točkama
-Prevencija reklamacija kroz Customer Experience mapiranje
-Pogled kroz oči kupca
-Alat za njegu i poboljšanje korisničkog iskustva
-q&a, razmjena iskustava, vježbe, case studies

Edukacija je namjenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga.

Termin i mjesto održavanja radionice pogledajte u zaglavlju desno.

Cijena: 1.690kn + PDV, za dva ili tri sudionika iz iste tvrtke 10% popusta

Tiskani materijali se dobivaju na početku edukacije.
Uvjerenje o pohađanju na kraju predavanja.
Konzultacije s predavačima vrše se tijekom i nakon održanog seminara, e – mailom.

Predavač: Hrvoje Jovanović, dipl. novinar, posjeduje višegodišnje iskustvo u  Hrvatskom Telekomu na Odsjeku za podršku poslovnim korisnicima.

Trenutno radi u KIA Motors Adria Group-i na poziciji regionalnog koordinatora korisničkog zadovoljstva i rješavanja  reklamacija unutar grupacije.

Važna obavijest!

Edukacije se održavaju prema aktualnim uputama Stožera civilne zaštite RH te će se prilagođavati prema daljnjim informacijama i uputama ovisno o razvoju situacije sa COVID-om 19.

Više o ovoj temi možete saznati na poveznicama:

Kartično putovanje kupca (story board s predlošcima)

Customerr Journey Canvas (PDF) infografika 

Marin Mrša podcast na Surove Strasti (i pregled sadržaja uz opis metode)

Filip Šaradi blog na eCommerce HR “kako povečati konverzije uz Customer Journey Mapping;

Arbona blog post: Što je to customer journey i koja je njegova uloga u digitalnom marketingu?

Također, preporučamo vam dolazak na naš seminar prodajne tematike Efikasna prodajna komunikacija.

Iskoristite priliku i prijavite se na povezane webinare:

Rješavanje reklamacija licem u lice – webinar 14:00-16:00

Rješavanje pisanih reklamacija – webinar 14:00 – 16:00

Trošak jednog webinara ćemo odbiti od cijene ovog seminara!

 

 

 

Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

 

Lokacija
Zagreb, Auditorij Kraš
Termin
14.05.2021
Termin
12.11.2021

Trajanje
9:00-15:30
Predavač
Hrvoje Jovanović
 
Cijena
1.690,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.