fbpx
odnosi s javnošću i medijima

Znate li kako prodrijeti u medije koji su sve više zagušeni? Znate li kako povećati vidljivost u svojim ciljnim javnostima? Znate li kako se pozicionirati na društvenim mrežama koje su nerijetko pune negativnih komentara i napada? Znate li kako ih zaustaviti i obraniti se od njih?

Odnosi s javnošću i medijima – tips&tricks

  • Svakodnevno ste bombardirani s milijun pitanja i zahtjeva od strane voditelja i zaposlenika organizacije za koju radite, pa sve do novinara i “followera” na društvenim mrežama?
  • Profile na društvenim mrežama još uvijek nemate ili imate, ali bi radije da ih nema jer vam njihovo uređivanje i vođenje oduzima mnogo energije i vremena?
  • Željeli bi da vaši pozivi i priopćenja za medije naiđu na veći medijski odaziv?

Pozivamo vas na seminar Odnosi s javnošću i medijima – tips&tricks na kojem ćete od vrhunskog predavača i PR stručnjaka dobiti velik broj lako primjenjivih savjeta i uputa kako olakšati, pojednostaviti i ubrzati procese i svakodnevicu ovog radnog mjesta.

Važna obavijest!

Rad u svim hotelima HUP-a Zagreb će se održavati prema uputama stožera civilne zaštite RH te će se rad istih prilagođavati prema daljnjim informacijama i uputama ovisno o razvoju situacije sa virusom COVID-19.

Prilikom najma dvorana hoteli će se pridržavati mjere o minimalnoj udaljenosti od 2 metra između osoba, unutar zatvorenih prostora.

Hotelsko osoblje svakodnevno provodi mjere zaštite gostiju pridržavanjem najviših higijenskih standarda, čišćenjem i dezinfekcijom prostora, dezinfekcijom ruku te zaštitom nošenjem rukavica i maski.

U današnjem društvu odnosi s javnošću i medijima su nezaobilazni dio svake ozbiljnije tvrtke, organizacije ili ustanove. Njihova je primarna zadaća stvoriti uzajamno razumijevanje između organizacije i svih njezinih javnosti;  zaposlenika, investitora, kupaca, klijenata, dobavljača pa sve do lokalne zajednice u kojoj posluju.

Kako bi to postigli, PR-ovci moraju posjedovati znanja, vještine i iskustva iz velikog broja područja, a kanali i alati koje koriste u svakodnevnom radu zahtijevaju da u svakom trenutku budu maksimalno informirani i u toku, kako s poslovanjem vlastite organizacije, tako i sa zbivanjima u njezinoj užoj i široj okolini. Sve to čini ovo zanimanje jednim od najstresnijih.

U suradnji s PR stručnjakom i razmjenom iskustava s kolegama iz branše, naučit ćete kako stvoriti i održati:
1. ugled tvrtke/organizacije koji će “preživjeti” i najjače krize
2. dvosmjernu i kvalitetnu komunikaciju između tvrtke/organizacije i svih njenih javnosti
3. povjerenje i poštovanje korisnika, potrošača, suradnika, zaposlenika i lokalne zajednice u kojoj organizacija/tvrtka posluje
4. komunikaciju koja jednostavno i uspješno ocrtava viziju I misiju  poslovanja.

Kao polaznik dobit ćete savjete kako pospješiti, ubrzati i pojednostaviti rješavanje svakodnevnih zadataka ovog radnog mjesta poput:

  • upravljanja internim i eksternim komuniciranjem
  • upravljanja kriznim situacijama
  • organizacije događaja, konferencija za medije
  • savjetovanja uprave i izvođenja treninga javnih i medijskih nastupa
  • pisanja poziva I priopcenja za medije, službenih dopisa, govora i publikacija te
  • organizacije brojnih aktivnosti na društvenim mrežama

Sadržaj seminara Odnosi s javnošću i medijima:

Uvod i osnove

  • Tehnike i alati u PR-u
  • Odnosi s medijima, izrada adrema, follow-up
  • Priopćenje ili organizacija događaja za medije
  • Javni nastup i izjave za TV i radio
  • Demantij: zakoni i praksa
  • Mjerenje učinka u PR-u
  • Izrada komunikacijskih/PR strategija i planova
  • Praktični primjeri komunikacijskih strategija u javnoj upravi i komercijalnim projektima

Krizni menadžment i odnosi s javnošću

  • Vrste krize
  • Prevencija krize
  • Krizni tim: organizacija i upravljanje timom
  • Komunikacijski alati kriznog komuniciranja
  • Postupanje u krizi/upravljanje krizom

Osnove digitalnog marketinga

  • Oglašavanje na društvenim mrežama i Googleu
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Najpopularniji kanali i njihovo korištenje

PRAKTIČNI DIO: poziv, priopćenje, izjava za medije, krizna izjava i priopćenje, tips&tricks, primjeri i vježbe

Rezervirajte svoje mjesto čim prije!

Seminar je namijenjen:

managerima i voditeljima te djelatnicima odjela odnosa s javnošću i medijima, Public Relations managerima, glasnogovornicima, savjetnicima za odnose s medijima i javnostima, community managerima, voditeljima i djelatnicima odjela korporativnih komunikacija, vlasnicima i direktorima poduzeća.

Datum: 27.8.2020. od 9.00 do 13.30 sati

Lokacija: Zagreb, Hotel International, Miramarska 24

Predavač: Stanko Borić, dipl. politolog

Cijena radionice:

1.390 kn (+PDV)

Edukacija se održava u maloj i interaktivnoj grupi.
Konzultacije s predavačima su osigurane na samoj radionici, ali i nakon nje putem e-maila info@edukacije.hr.
Sudionici dobivaju tiskane materijale s predavanja te brojne priloge.
Uvjerenje o pohađanju i usavršavanju se dobiva nakon predavanja.

Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.

Više o plasiranju lažnih vijesti pročitajte na našem blogu.

Dodatne informacije o odnosima s javnošću možete pratiti na poveznici.

 


Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

Lokacija
Zagreb, Hotel International
Termin
27.08.2020

Trajanje
9.00-13.30
Predavač
Stanko Borić
 
Cijena
1.390,00

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.