organizacija

Kako organizirati rad od kuće, a pri tom zadržati produktivnost i udovoljiti svim pravnim zahtjevima? Naša online edukacija sadrži praktične upute i odgovore na sva vaša pitanja – kliknite i riješite svoj problem na najbrži mogući način. Ostanite na sigurnom i bez izlaganja riziku zaraze uz pomoć ovog VIDEO SEMINARA saznajte sve o organizaciji rada u izvanrednim okolnostima i organizaciji rada od kuće.

Organizacija rada u izvanrednim okolnostima i rada od kuće

Mnoge firme prije pandemije uopće nisu razmišljale o mogućnosti rada od kuće kao opciji. Ali, pandemija je prisilila sve nas da preko noći promijenimo svoj način rada. Kućni ured postao je norma. No, organizirati rad od kuće nije samo tako. Postavlja se niz ozbiljnih organizacijskih, HR, i pravnih pitanja:

Kako održati produktivnost i  kvalitetu rada? 

Što sa zakonima, propisima i pravilnicima? 

Koji se zakoni, pravilnici i propisi uopće odnose na moju firmu?

Je li moguće brzo osigurati i pravne preduvjete za rad od kuće, ali i normalno funkcioniranje firme?

Gdje su prednosti, a gdje zamke rada od kuće – i kako ih izbjeći?

Odgovoriti na sva pitanja o kućnom uredu proučavajući literaturu i beskrajne propise Republike Hrvatske uzelo bi vam jako puno vremena. 

Zato smo priredili fokusiranu, sažetu i praktičnu radionicu Rad od kuće u izvanrednim okolnostima koja će vas korak po korak provesti kroz sve aspekte organiziranja i uspješnog upravljanja radnim procesima na daljinu.

Dream team naše online edukacije, Petra Grabušić stručnjakinja za upravljanje ljudskim resursima, i odvjetnik Marko Borsky sastavili su check listu svih koraka kojima ćete sigurno, brzo i uspješno osigurati rad od kuće.

Saznat ćete:

  • Sva prava i obveze poslodavca i radnika u slučajevima naglog i izvanredovnog uvođenja novih pravila rada
  • Pravne, organizacijske, operativne i komunikacijske pretpostavke produktivnog rada iz kućnog ureda
  • Kako regulirati radno vrijeme, prekovremeni rad ili smanjeni obujam posla i pravo na GO u izvanrednim okolnostima i u radu od kuće
  • Kako upravljati ljudima i reakcijama na krizu, odnosno nove i neplanirane okolnosti

Koje informacije treba osigurati djelatnicima, kada i kako ih prenijeti na najbolji mogući način

Klik miša dijeli vas od znanja koje će vam uštedjeti vrijeme i spriječiti rizik skupih pravnih pogrešaka. Video materijali online edukacije ostaju vam u trajno vlasništvo, pa ih možete gledati neograničen broj puta na svim uređajima koje koristite. Uz to, svaki polaznik ima pravo i na osobne konzultacije s predavačima putem e-maila.

Način izvođenja:

Video materijale smo izradili u suradnji s dvoje vrhunskih hrvatskih stručnjaka s područja: radnog prava te upravljanja ljudskim resursima.
Korisnici dobivaju link na lokaciju videa koji pokreću uz pomoć lozinke.
Svaki korisnik dobiva mogućnost i e-mail konzultacija s jednim ili oba stručnjaka.
Materijali ostaju u trajnom vlasništvu kupca – korisnika te se mogu pregledavati i koristiti prema željama i potrebama – putem računala, mobitela, tableta…

Sadržaj video materijala

1. Pravni dio

• Pravne radnje koje svaka organizacija mora provesti u zaštiti zdravlja svojih radnika
• Izvanredne okolnosti – izmjene u radnom vremenu, mjestu rada, smanjeni ili povećani obujam rada, godišnji odmori…
• Radna obveza -koje joj organizacije i zanimanja podliježu
• Pravni koraci poslodavca u iznenadnoj potrebi organizacije rada od kuće
• Pretpostavke rada kod kuće –uvjeti koje poslodavac mora ispuniti (čak i u kriznim situacijama) za rad od kuće
• Rizici rada kod kuće i kako ih pravno prevenirati i sankcionirati
• Radno vrijeme, godišnji odmori i bolovanja u radu od kuće
• Prava i obveze radnika u slučaju rada od kuće
• Nadzor nad radom od kuće
• Kako regulirati rad u organizacijama u kojima dio radnika može raditi od kuće, a dio mora ostati na radnim mjestima

2. Organizacijski dio – uloga odjela ljudskih resursa i menadžmenta

• Važnost suradnje odjela ljudskih resursa i menadžmenta u kriznim situacijama
• Tipične ljudske reakcije u kriznim situacijama – kako upravljati njima
• Uloga odjela ljudskih resursa
–          Osiguravanje potrebnih informacija za zaposlenike
–          Priprema i izrada pravila za menadžment i zaposlenike
–          Osiguravanje pravovremene i kontinuirane komunikacije prema zaposlenicima  i pridržavanja propisa u novonastaloj situaciji
–          Savjeti za rad od kuće za zaposlenike
–          Što ako zaposlenik ne može raditi od kuće?
–          Odgovori na najčešća pitanja zaposlenika vezano uz rad u uvjetima epidemije

Autori/predavači:

Marko Borsky, odvjetnik – diplomirao na Pravnom fakultetu u Zagrebu, 2009. godine položio pravosudni ispit. Osam je godina radio kao odvjetnik u jednom od najvećih odvjetničkih društava u RH, a 2014. otvara samostalni odvjetnički ured u Zagrebu.

Petra Grabušić, diplomirani ekonomist. Predavač  je iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i managementa. Devet godina radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Dunapack -valoviti papir, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela Fortuna grupe.

O digitalnim mjerama koje su poduzele državne institucije i privatne kompanije možete pročitati na našem blogu.

Više o radu od kuće možete saznati na poveznici.

Pogledajte video najavu:

 


Trajanje
56 minuta
Predavač
Marko Borsky
 
Petra Grabušić
Cijena
980,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.