
Na radionici Upravljanje konfliktima praktičnom uporabom SDI alata naučit ćete shvaćati i još važnije – prihvaćati „jezike“ različitih motivacijskih sustava i osoba koje im „pripadaju“, omogućit ćete uspješniju internu i eksternu organizacijsku komunikaciju, a funkcioniranje timova podići ćete na višu razinu.
Upravljanje konfliktima praktičnom uporabom SDI alata
Većina organizacija i tvrtki najveće probleme u poslovanju obično vidi u financijskim teškoćama.
Ipak, spoznaja da su upravo ljudski resursi te nekvalitetna komunikacija s čestim konfliktima i loše funkcioniranje timova najčešći uzrok za ozbiljno smanjenje organizacijske uspješnosti, postaje sve raširenija i prihvaćenija.
Alat SDI (Strength Deployment Inventory) pomaže prevladati međuljudske i komunikacijske probleme te omogućuje vašim zaposlenicima/kolegama da jedni druge vide i prihvate onakve kakvi zaista jesu.
SDI koristi boje i njihove kombinacije koje predstavljaju različite motivacijske sustave.
Naučimo li shvaćati i još važnije – prihvaćati „jezike“ različitih motivacijskih sustava i osoba koje im „pripadaju“, omogućit ćemo uspješniju internu i eksternu organizacijsku komunikaciju, a funkcioniranje timova podići ćemo na višu razinu.
Polaznici radionice Upravljanje konfliktima praktičnom uporabom SDI alata naučit će kako:
• Razumjeti motivaciju voditelja i članova tima
• Bolje delegirati zadatke
• Poboljšati komunikaciju u cilju postizanja boljih rezultata
• Podići razinu međusobnog razumijevanja i uvažavanja
• Povećati angažman zaposlenika pomoću učinkovitije komunikacije i upravljanja
• Povećati razinu poistovjećenosti pojedinaca s organizacijskom vizijom i misijom
• Unaprijediti individualnu motivaciju zaposlenika
+ Conflict management dio
Saznajte i kako:
• Razumjeti i usmjeravati vlastito i ponašanje članova tima u konfliktnim situacijama
• Prepoznati i razumjeti motive ponašanja koji dovode do konflikata u cilju njihove prevencije
• Riješiti konflikt na vrijeme s minimalnom „štetom“
Također, na radionici saznajte kako :
• Poboljšati timski rad i osnažiti odnose među radnicima
• Razviti kvalitetnije vođe/managere
• Uspješno upravljati promjenama
• Prevenirati ili barem smanjiti broj konfliktnih situacija
• Kvalitetnom komunikacijom: povećati prodaju i unaprijediti podršku korisnicima te smanjiti učestalost reklamacija
• Povećati organizacijsku i timsku efikasnost i postizanje ciljeva
Radionica je namijenjena: voditeljima, direktorima, linijskim managerima, HR managerima i djelatnicima, svima čiji se rad bazira na internoj ili eksternoj komunikaciji, svima koji žele unaprijediti odnose s drugima i smanjiti učestalost i ozbiljnost konflikata te njihovog utjecaja na osobnu i/ili poslovnu uspješnost, svima zainteresiranima.
Sadržaj radionice:
• Što je SDI?
• Ispunjavanje upitnika
• Motivacija vs. ponašanje
• Razumijevanje boja
• Tumačenje individualnih rezultata
• Kako bolje razumjeti sebe i druge
• Što izaziva konflikt?
• Konfliktni niz
• Kako učinkovito upravljati konfliktnim situacijama?
• Zaključak i individualni plan akcija
O predavačici: Davorka Tolić – iskustvo na poslovima organizacije i edukacije odraslih stekla je još tijekom studija, vodeći projekte podrške istraživanjima za doktorske disertacije Sveučilišta Cambridge. Nakon akademskih zaduženja prelazi u poslovni svijet te se bavi prodajom i marketingom. Želja za podučavanjem drugih i prenošenjem znanja ubrzo su je dovele do pozicije internog trenera u prodaji u međunarodnoj tvrtci. Značajna iskustva stječe u edukaciji zaposlenih u telekomunikacijama, bankarstvu, farma industriji i uslužnim djelatnostima u Hrvatskoj i regiji. Zadužena je za regionalno vođenje SDI® licence, obučavanje trenera za dobivanje SDI® međunarodnog certifikata te za menadžment klijenata prema metodologiji Helping clients succeed™.
Radionica traje od 9.00 do 15.00, većinu vremena radi se praktično – na konkretnim primjerima i kroz vježbe.
Cijena radionice iznosi 1.690 kuna + PDV.
Datum i mjesto radionice pronađite u zaglavlju desno.
Grupa je mala i interaktivna.
Sudionicima je osiguran:
• SDI upitnik osobnosti
• tiskani i digitalni materijali za učenje i ponavljanje
• konzultacije s predavačicom tijekom i nakon radionice (e-mailom)
• tiskano uvjerenje o pohađanju
• ručak te osvježenja u pauzama.
Dodatno pojašnjenje:
Sudionici će popuniti SDI upitnik koji daje jasan uvid u osobnu motivaciju i ponašanje ispitanika u svakodnevnim, ali i reakcije u konfliktnim i stresnim situacijama.
Rezultatima upitnika i pohađanjem radionice dobivamo odgovore na pitanja koje nas sve izuzetno zanimaju, poput:
• kako prilagoditi svoje ponašanje kako bi dobili najbolje od sebe, ali i drugih?
• kako povećati osobnu učinkovitost te postići bolje rezultate u poslovnom i privatnom životu?
Komplementarni proizvodi koje vam nudimo: radionica Od kolege do voditelja
Više informacija o ovoj tematici pronađite na poveznici.