Rješavanje pisanih reklamacija – webinar 14:00-16:00

rješavanje pisanih reklamacija

Reklamacije i komunikacija putem digitalnih kanala – e-mail, društvene mreže, korisničke službe

Reklamacije i komunikacija putem digitalnih kanala – e-mail, društvene mreže, korisničke službe

Rješavanje pisanih reklamacija

Reklamacije dobivene pisanim putem (poštom, e-mailom ili društvenim mrežama), kao i one zaprimljene kroz telefonske korisničke službe, značajno je lakše ignorirati nego one zaprimljene “uživo”. Upravo tu trgovci upadnu u zamke kršenja zakona jer se i takve reklamacije moraju rješavati i to u zakonom predviđenim rokovima i na zakonom propisan način. Još veći problem leži u činjenici da su pritužbe napisane putem društvenih mreža javne, dostupne na uvid i komentiranje velikom broju ljudi te tako mogu značajno i trajno narušiti reputaciju proizvoda i tvrtke ukoliko se pravovremeno i pravovaljano ne rješavaju.

Stoga treba shvatiti da reklamacije nisu nešto što je najbolje “gurnuti pod tepih”, ako je ikako moguće, već naučiti na koje sve načine obraditi, riješiti i upotrijebiti reklamacije kao zamašnjak boljeg poslovanja u budućnosti i uspostave kvalitetnijeg i lojalnijeg odnosa s postojećim i budućim kupcima.

Kako bismo vam olakšali rješavanje pisanih reklamacija za vas smo pripremili kratki zoom webinar koji se održava radnim danom od 14 do 16 h s dodatkom prezentacije, templatea i summarya koji se sudionicima šalju e-mailom.

Na webinaru ćete naučiti/saznati:

  • koji su zakonski rokovi za odgovaranje na pisane ili telefonski zaprimljene reklamacije
  • koji su zakonom propisani načini rješavanja tako zaprimljenih reklamacija i pritužbi
  • kako prevenirati ili ublažiti posljedice javno iznesenih reklamacija na društvenim mrežama
  • kako voditi evidenciju zaprimljenih i riješenih reklamacija
  • kako iskoristiti reklamacije za dizanje kvalitete rada i proizvoda/usluga
  • kako iskoristiti reklamacije za podizanje kvalitete odnosa s kupcima i korisnicima

Sadržaj webinara Rješavanje pisanih reklamacija:

  • Pisane reklamacije – prednosti i nedostaci
  • Rješavanje reklamacija na društvenim mrežama
  • Brzina je ključna, ali i opasna
  • Sustavi evidencije kao prevencija propusta
  • Root Cause – učenje iz uzroka reklamacija

Predavač: Hrvoje Jovanović, dipl. novinar, posjeduje višegodišnje iskustvo u  Hrvatskom Telekomu na Odsjeku za podršku poslovnim korisnicima. Trenutno radi u KIA Motors Adria Group-i na poziciji regionalnog koordinatora korisničkog zadovoljstva i rješavanja  reklamacija unutar grupacije.

Termin i satnicu webinara pronađite u zaglavlju desno.

Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:

  • Internet
  • Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
  • Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
  • Ako niste koristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.

Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.

Poveznicu na Zakon o zaštiti potrošača pronađite ovdje.

Poveznicu na Zakon o obveznim odnosima pronađite ovdje.

Live seminar Rješavanje reklamacija pronađite ovdje.

Video seminar Rješavanje reklamacija pronađite ovdje.

 

Lokacija
-, Webinar
Termin
30.06.2021

Trajanje
14:00-16:00
Predavač
Hrvoje Jovanović
 
Cijena
740,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.