
Rad od kuće i fleksibilno mjesto rada je postala uobičajena praksa
Novi Zakon o radu je stupio na snagu 1.1.2023. i detaljnije je regulirao rad koji se ne obavlja u prostoru poslodavca, već se obavlja od kuće, odnosno u domu radnika ili u nekom drugom prostoru slične namjene, a koji nije prostor poslodavca.
Mnogi zaposleni rade na izdvojenom mjestu rada ili na rade na daljinu stalno, privremeno ili povremeno ili neka od kombinacija svega navedenoga.
Nakon pandemije mnogi od vas su se vratili u urede.
Neki od vas rade "hibridno" malo od kuće ili neke druge lokacije, a malo iz prostora poslodavca.
Ovakav način rada treba biti reguliran ugovorima o radu ili aneksima ugovora o radu i usklađenim s ovim novim Zakonom o radu.
Razlika rada na daljinu od rada na izdvojenom mjestu rada
Za razliku od rada na izdvojenom mjestu rada, rad na daljinu je rad koji se uvijek obavlja putem informacijsko komunikacijske tehnologije, na način da radnik samostalno određuje gdje će taj rad obavljati, što može biti promjenjivo i ovisiti o volji radnika.
Dakle, poslodavcu nije poznato mjesto gdje će se takav rad obavljati, zbog čega poslodavac ne može primijeniti propise iz zaštite na radu koje se odnose na konkretno mjesto rada, primjerice Pravilnik o izradi procjene rizika, Pravilnik o zaštitu na radu za mjesta rada i dr.
Nadalje, obzirom da kod rada na daljinu radnik samostalno određuje gdje će taj rad obavljati, na fleksibilniji način moguće je ugovarati osiguranje sredstva rada i naknade troškova za takvu vrstu rada. Naime, takva obveza poslodavca je isključena, osim ako se dogovorom ugovornih strana nije ugovorila.
Neoporeziva isplata troškova za rad na izdvojenom mjestu rada - do 66,37€ mjesečno
Pravilnikom o porezu na dohodak propisana je mogućnost neoporezive isplate nove novčane paušalne naknade za podmirivanje troškova radnika na izdvojenom mjestu rada ili od kuće u iznosu do 3,98 eura po danu rada od kuće, a najviše do 66,37 eura mjesečno. Neoporezive isplate nisu utvrđene za rad na daljinu.
Novi Zakon o radu i zakonske obaveze
Kako bi sigurno i jasno ispunili potrebne zakonske obaveze i iskoristili prednosti koje pruža rad radnika od kuće ili s druge izdvojene lokacije, organizirali smo seminar na kojem ćete saznati sve potrebno za sigurno i zakonski ispravno organiziranje takvog rada.
Pozivamo vas na naš seminar na kojem ćete uz minimalni utrošak vremena saznati sve što trebate o trenutno najaktualnijoj temi radnog prava: Rad od kuće - fleksibilno mjesto rada, zakonski okvir iz novog Zakona o radu.
Cilj seminara
Današnji način poslovanja i razvoj informacijskih tehnologija značajno je proširio mogućnosti rada od kuće i s bilo koje druge izdvojene lokacije.
Prednosti ovakvog rada dobro su poznate (ili će uskoro postati) i radnicima i poslodavcima.
Radnicima se omogućuje fleksibilnost u (samo)organizaciji radnog vremena, bolja koncentracija i veća produktivnost rada, ušteda vremena potrebnog za prijevoz te općenito mogućnost za lakšim usklađivanjem poslovnih i privatnih obaveza.
Poslodavcima se otvara mogućnost zapošljavanja visoko specijaliziranih kadrova (npr. na skraćeno radno vrijeme gdje odlazak i povratak s posla često čini nepremostivu prepreku), visoka produktivnost rada, zapošljavanje dislociranih radnika, uštede na uredskom i radnom prostoru... Značajnu ulogu igra i mogućnost poslodavca da privuče i zadrži talentirane kadrove kojima je povremeni ili stalni rad od kuće značajan ili presudan motivacijski faktor.
Zakonski okvir ima jasno propisana pravila i visoke kazne za kršenje istih.
Na ovom seminaru ćete saznati sve o tome kako rad od kuće organizirati u legalnom okviru.
Na seminaru ćete:
- saznati koji je nadležan zakonski okvir i što smijete, a što ne u organizaciji rada od kuće ili s druge izdvojene lokacije
- saznati koje su obavezne odredbe ugovora o radu ili ankesa ugovora o radu koje mora sadržavati za rad s izdvojenog mjesta rada i koje za rad na daljinu
- dobiti "check" listu i ogledne primjere potrebnih dokumenata
- saznati kako isplatiti troškove za rad radnika od kuće
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Napomene za lokaciju Kraš:
Ako dolazite osobnim vozilom, parkirati možete na parkiralistu desno od glavnog kolnog ulaza u Kraš, na parkirnim mjestima označenim crveno-bijelom trakom. Parkiranje se ne naplaćuje.
Sadržaj seminara:
- zakonski okvir nadležan za rad od kuće ili s drugog izdvojenog mjesta rada
- sadržaj i predložak internih akata
- aneks ugovora o radu kojim se regulira rad od kuće
- određivanje i regulacija naknade za korištenje vlastitog prostora i drugih troškova radnika
- radnje potrebne za zakonski ispravno reguliran rad od kuće - lista za provjeru
- pitanja polaznika i pojašnjenja predavača
Najčešća pitanja naših polaznika
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Pridržavamo li se epidemioloških mjera?
Da, pridržavamo se svih trenutno aktualnih epidemioloških mjera.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i neprofitnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.