
Iako je posao u odnosima s javnošću kreativan i podrazumijeva sustavno upravljanje komunikacijama, s druge strane je i vrlo dinamičan i izazovan te pun nepredvidljivosti.
Kada pogriješi odjel odnosa s javnošću, onda su te greške vidljivije, duže se pamte i teže praštaju.
Najveći strahovi svakog djelatnika za odnosa s javnošću između ostalog su;
- Događaj za medije s jednim ili nijednim prisutnim novinarom
- Priopćenje za medije koje nitko od medija nije objavio
- Javni nastup koji završi na mrežama kao primjeri 'lošeg javnog nastupa'
- Društveni profili prepuni 'hejterskih' komentara
- Medijski napisi koje ni demantiji ne mogu ublažiti
Kako bi izbjegli ovakve situacije, pozivamo vas da prisustvujete našem seminaru Najčešće greške u odnosima s javnošću i kako ih izbjeći!
U samo četiri sata predavanja i vježbi saznajte kako ublažiti najčešće greške u odnosima s javnošću i medijima dolaskom na ovaj seminar.
Na seminaru ćete saznati kako:
- Izgraditi ugled institucije ili tvrtke koji će nadvladati i najjače krize
- Osigurati dvosmjernu i kvalitetnu komunikaciju između tvrtke ili organizacije i svih njenih javnosti
- Pridobiti povjerenje i poštovanje korisnika, potrošača, suradnika, zaposlenika i lokalne zajednice u kojoj organizacija ili tvrtka posluje
- Oblikovati komunikaciju koja jednostavno i uspješno ocrtava viziju i misiju poslovanja
Od vrhunskog predavača i PR stručnjaka s petnaest godina iskustva u medijima i odnosima s javnošću u državnim i javnim institucijama, polaznici će dobiti primjenjive upute i praktične savjete koje će im olakšati, pojednostaviti i ubrzati rad u svim važnim aspektima posla. Prijavite se na seminar i naučite kako izbjeći najčešće greške u odnosima s javnošću.
Dodatne informacije za polaznike
Tiskani materijali se dobivaju na početku predavanja, a uvjerenje o pohađanju seminara na kraju predavanja.
Mogućnost konzultacija s predavačem za vrijeme i nakon seminara.
Polaznici dobivaju i video seminar Krizno komuniciranje te E-zbirku za odjele odnosa s javnošću, autora Stanka Borića.
- Poziv za medije na koji se mediji odazivaju
- Pravilno popunjena adrema, pravilno odabrana ciljna skupina medija kojoj se obraćate
- Priopćenje za medije koje će novinari objaviti “copy/paste” metodom
- Kada, kako, u kojem formatu i kojim kanalima komunicirati s medijima
- Uspješna konferencija za medije - priprema, provedba i što raditi nakon
- Priprema za javni nastup - verbalne vs. neverbalne poruke
- Društvene mreže; sljedbenici vs. “pljuvači”- kako s jednima, kako s drugima
- Pravo na demanti i ispravak netočnog navoda - kada i kako ih pisati i plasirati
- Pravo na pristup informacijama od javnog značaja - izbjegnite negativan PR dobrim poznavanjem ovog Zakona
Najčešća pitanja naših polaznika
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Pridržavamo li se epidemioloških mjera?
Da, pridržavamo se svih trenutno aktualnih epidemioloških mjera.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i neprofitnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.