Upravljanje ključnim kupcima u (post)korona krizi

upravljanje ključnim kupcima

Na koji način pristupiti prodaji u ovom “novom normalnom” saznajte na edukaciji: Upravljanje ključnim kupcima u (post)korona krizi.

B2B prodaja u svijetu „novog normalnog“

Jeste li spremni za “day after korona”?
Znate li kako će vaš djelatnik za upravljanje ključnim kupcima prodavati sada kada je ogroman broj vaših poslovnih suradnika/kupaca/naručitelja svoje zaposlenike poslao na rad od kuće?
Kako će izgledati prodajni sastanci kada većina tvrtki ne dozvoljava ulazak u svoje prostorije, a svojim zaposlenicima ne dopušta odlaske na sastanke i skupove?
Kako, gdje i koliko često će se vaš djelatnik za upravljanje ključnim kupcima nalaziti s vašim (ključnim) kupcima?

Znate li kako u ovako kratkom periodu “prebaciti” sve što se dosad radilo “licem u lice” na kanale koji ne podrazumijevaju bliski kontakt?
Mnogo toga je trebalo mijenjati i prilagoditi se. Prihvatili smo mnoge novosti kojima smo se do jučer opirali, ali još je toliko toga pred nama.
Ovo nije obična gospodarska kriza. Ovdje se radi o izrazito dubokim i korjenitim promjenama svega što smo dosad znali i mislili o poslovnom i svakodnevnom životu.
Jedino će oni prilagodljivi i spremni uspjeti opstati.

Na koji način pristupiti prodaji u ovom “novom normalnom” saznajte na edukaciji: Upravljanje ključnim kupcima u (post)korona krizi

Pohađanjem seminara saznat ćete sve o :
-najaktualnijim potrošačkim trendovima, ponajprije na B2B, ali i na B2C tržištu
-psihologiji, potrebama, navikama i zahtjevima današnjih kupaca i potrošača
-pretprodajnim, prodajnim i postprodajnim procesima
-prodajnoj komunikaciji (face2face i onoj putem suvremenih tehnologija i kanala)
-o tome kako prevladati prepreke koje nameću novonastali korona uvjeti poslovanja
-o tome kako postavljati, a ne slijediti prodajne trendove i preduhitriti nadolezeće

Seminar Upravljanje ključnim kupcima u (post)korona krizi je namijenjen:

Key account, brand, sales managerima i djelatnicima, voditeljima i članovima prodajnih i marketing timova, svima koji su radili, rade ili će raditi u prodaji, direktorima i vlasnicima poduzeća, svima zainteresiranima

Termin i mjesto održavanja odaberite u zaglavlju s desne strane.

Cijena: 1390 kuna + PDV, za dva ili tri polaznika iz iste tvrtke 10% popusta

Predavačica: Gordana Kadoić, magistrica ekonomije. Karijeru je gradila u Orbicu (P&G, Mondelez, Fructal, Danone, Pringles) na pozicijama Key account, Brand, Sales i Country Managera te u senior management timu Centralne Europe. Danas radi kao sales trenerica i konzultantica.

Sadržaj:

  • Potrošački trendovi
  •  Važnost i utjecaj tehnologije
  •  U kojem smjeru ide prodajni proces
  • Kompetencije prodavača budućnosti
  • Na koji način zadovoljiti potrebe kupca
  • Koje komunikacijske kanale koristiti
  • U kojem smjeru nakon krize
  • Q&A, vježbe i zadaci, case studies, razmjena iskustava, konzultacije s predavačicom…

Tiskani materijali se dobivaju na početku edukacije.
Uvjerenje o pohađanju dobiva se na kraju predavanja.
Konzultacije s predavačicom se vrše nakon održanog seminara – uživo ili e – mailom.

Važna obavijest!

Edukacije se održavaju prema aktualnim uputama Stožera civilne zaštite RH te će se prilagođavati prema daljnjim informacijama i uputama ovisno o razvoju situacije sa COVID-om 19.

Više informacija o Zakonu o zaštiti potrošača možete saznati na poveznici.

Više o komunikaciji u prodaji saznajte na seminaru Efikasna prodajna komunikacija.

Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

Lokacija
Zagreb, Auditorij Kraš
Termin
21.10.2020

Trajanje
9:00-13:30
Predavač
Gordana Kadoić
 
Cijena
1.390,00

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.