upravljanje udaljenim zaposlenicima

Pripremili smo novi online video seminar Upravljanje udaljenim zaposlenicima. Saznajte sve o tome kako dobro organizirati i uskladiti rad vaših zaposlenika na daljinu te kako ih voditi i motivirati.

Upravljanje udaljenim zaposlenicima

Upravljanje udaljenim zaposlenicima i timovima je za hrvatsku gospodarsku klimu, sve do ove krize, bilo manje – više nepoznato i „nepotrebno“. Uvijek je bilo zaposlenika koji su radili u prostorima, skladištima,  pogonima i tvornicama udaljenim od matice firme, vozača, trgovaca i trgovačkih putnika. Međutim, radilo se uglavnom o manjini zaposlenika.

Sada je rad od kuće u velikom dijelu organizacija postao zakonski i zdravstveni imperativ te je sve izvjesnije da će se duže vrijeme zadržati kao prijeka potreba. Stoga postaje jasno da će tvrtke i njihovi manageri morati naučiti organizirati posao, kao i upravljanje ljudima i njihovim učinkom i motivacijom– NA DALJINU. Oni koji u tome ne uspiju, teže će preživjeti gospodarsku i financijsku krizu koja nam u većoj ili manjoj mjeri predstoji.

Upravljanje udaljenim zaposlenicima

Proces prilagodbe na rad s udaljenim i dislociranim radnicima u uobičajenim okolnostima trajao bi mjesecima te bi zahtjevao mnogo uloženog truda i novca. U ovakvim trenucima sve su to luksuzi koji ne dolaze u obzir.

Ipak, nedostatak vremena ne smanjuje broj pitanja i nedoumice poput:

  • kako u kratkom periodu i bez imalo prethodne pripreme usvojiti sasvim novi koncept rada, raspodjele i delegiranja zadataka, komunikacije i međusobnog usklađivanja, provjere, vrednovanja i implementiranja rezultata rada?
  • kako preseliti fokus sa radnih procesa i njihove provedbe  na krajnje rezultate rada i njihovu kvalitetu i pravovremenost?
  • kako naučiti i motivirati zaposlenike da rade u novonastalim okolnostima?
  • možemo li i kako omogućiti zaposlenicima kvalitetno radno okruženje na udaljenim lokacijama, u njihovim domovima i sl.?

POGLEDAJTE naš online video seminar Upravljanje udaljenim zaposlenicima.

Seminar smo snimili u suradnji s vrhunskom hrvatskom stručnjakinjom za upravljanje ljudskim potencijalima – Petrom Grabušić (Voditeljica HR odjela tvrtki poput Dunapacka, KIA motorsa i Fortuna entertaiment grupe… više od 12 godina)

Način izvođenja

Vi ćete dobiti šifru za ulazak na web stranicu i link na stranicu na kojoj ćete pristupiti video sadržaju.

Ovaj video seminar možete pregledavati, pauzirati i premotavati naprijed-natrag, kako god želite. Video seminar je dostupan s bilo kojeg mjesta gdje je dostupan internet, možete ga gledati korištenjem vaših računala, mobitela, tableta te ostaje u vašem trajnom vlasništvu.

Sadržaj:

– Osiguravanje uvjeta rada na daljinu 

– Upravljanje individualnim rezultatima zaposlenika

– Važnost komuniciranja očekivanja od zaposlenika

– Komunikacija sa zaposlenicima na daljinu

– Što trebam činiti kao voditelj u novonastaloj situaciji?

Učite, rastite i razvijajte se kako bi pobijedili krizu i stvorili snažniju i fleksibilniju radnu zajednicu, otporniju na sve buduće krize!

Više o tome što HR može učiniti za zaposlenike koji rade od kuće pročitajte na našem blogu.

Više informacija o radu na daljinu pročitajte na poveznici.


Trajanje
48 minuta
Predavač
Petra Grabušić
 
Cijena
740,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.