vođenje multigeneracijskog tima

Još ne znate kako raditi s milenijalsima, a već stižu i z-ovci?

Jesu li “oni” manje lojalni i odgovorni ili im “vi” ne pružate odgovarajuće okruženje? Želite da u vašoj tvrtci umjesto “njih” i “vas” postoji samo jedan tim koji se zove “mi”? Odgovore na pitanja pronađite na našem seminaru.

Vođenje multigeneracijskog tima podrazumijeva upravljanje sa zaposlenicima različitih generacija. Milenijalsi, generacija rođena između početka 80-ih i kraja 90-ih, danas čini velik dio radne snage te nosi ogroman dio uspjeha svake tvrtke, projekta, opstojnosti poreznog, mirovinskog i zdravstvenog sustava… Na njihovim je leđima budućnost (barem još neko vrijeme dok primat ne preuzme iduća- z generacija!).

No postoji nešto što babyboomersi (rođeni nakon Drugog svjetskog rata) i „članovi“ x generacije (generacija 60 ih i 70ih) nikako ne shvaćaju i ne prihvaćaju kod milenijalsa (y generacije):

  • teško ih je privući da dođu raditi (ne javljaju se na oglase, a na intervjue dolaze nepripremljeni)
  • nakon što se zaposle nisu „lojalni“ i izrazito su fluktuirajući
  • brzo gube motivaciju i interes (kao da ne grizu i nije im stalo…)

Sigurne ste da je to zbilja tako? Vjerojatno nije. Istina je uvijek negdje na sredini, zar ne?

Rješenje je da im svakako pružite priliku (s obzirom na nedostatak radne snage, nemate ni izbora).

  • posjeduju mnoga znanja i vještina – ipak su odrasli uz brzi i izrazito lak pristup informacijama
  • umreženi su (ok, možda više virtualno nego f2f)
  • orijentirani su na osjećaj dobrostanja (svog, ali još više onih oko sebe, planeta i ekologije…) i boljeg sutra
  • motivira ih “onaj osjećaj” da rade nešto dobro, vrijedno

Drugi dio rješenja je shvatiti da stil poslovanja i vođenja ljudi mora evoluirati (i to ne evolucijskim tempom, već osjetno brže).

Management i vlasnici ulažu velike količine financija, vremena, truda i drugih resursa u napredak i razvoj proizvodnje, marketinga, prodaje, odnosa s javnošću… no kada je riječ o ljudskim potencijalima ostaju pri ustaljenim i zastarjelim šprancama.

Radite s njima, a ne iznad njih

Generacije y i z su pod utjecajem novog tipa komuniciranja i brzog dobivanja informacija (klikom miša), navikle učiti i raditi od bilo kuda, u bilo koje vrijeme, same ili s virtualnim timovima, često fluktuiraju i mijenjaju poslove (ukoliko im ne osigurate odgovarajuće uvjete za rad), rade s korporacijom, a ne za nju te ne rade primarno za novac i status, već za osjećaj važnosti i zadovoljstva sobom i svijetom oko sebe.

Zapošljavajte  i zadržavajte Milenijalse, radite u skladu i miru s njima (ne iznad njih – ili im barem to tako nemojte prezentirati).

Ne zaboravite –  za koju godinu (brže nego što mislite), x generacija sve prepušta upravo njima u ruke, a ove godine na tržište rada polako, ali sigurno ulazi i generacija z koja je značajno brža, zahtjevnija, hiperaktivnija, nepredvidljivija i promjenjivija od milenijalsa.  Očekujte neočekivano i dobro se pripremite!

Sadržaj seminara Vođenje multigeneracijskog tima:

  • percipirani gapovi između y i z, x i bb (babyboom) generacije
  • što dovodi do generacijskih gapova
  • koje su i kolike (zaista) razlike između generacija
  • zadovoljavaju li današnje prakse upravljanja ljudskim resursima i stilovi vođenja potrebe mladih
  • x generacija
  • gen Y – tko su milenijalci – važnost, uloga, prilagodba, razumijevanje, izazovi vođenja
  • kako upravljati različitostima i međugeneracijska suradnja
  • digitalne generacije, gen z – očekivanja
  • budućnost tržišta rada

Seminar za generacije je namijenjen:

Voditeljima i djelatnicima HR odjela, kadrovskih službi, odjela za razvoj i edukaciju zaposlenika, odjela za upravljanje učinkom i karijerama, psiholozima, direktorima malih i srednjih tvrtki, managerima pojedinih odjela, svima koji planiraju nova zapošljavanja, svima zainteresiranima.

Raspoložive termine i mjesto održavanja pogledajte u zaglavlju desno.

Predavač:

Ivana Radić, magistra znanosti iz područja marketinga. Nakon korporativnog iskustva kreće u poduzetničke vode kao Business terapeut te osniva tvrtku za poslovno savjetovanje i edukacije. 2017. godine osniva udrugu Međunarodna mreža poslovnih žena.

Redovna cijena: 1.390 kn (+PDV)

  • Tiskani materijali se dobivaju na početku edukacije.
  • Uvjerenje o usavršavanju se dobiva na kraju predavanja.
  • Konzultacije s predavačicom se vrše tijekom edukacije ili nakon održanog seminara, e- mailom.
  • Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.

Pogledajte što smo vam pripremili od komplementarnih edukacija: Vođenje ženskog tima

Promocija za menadžerice i poduzetnice – webinar 14 do 16 h

O ovoj temi pročitajte i na poveznici.

Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

Lokacija
Zagreb, Auditorij Kraš
Termin
17.06.2021
Termin
22.09.2021
Termin
08.12.2021

Trajanje
09:00 - 13:30
Predavač
Ivana Radić
 
Cijena
1.390,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.