
Kako bismo vam olakšali poslovanje, pripremili smo kratki zoom webinar, na kojem ćete saznati obveze i prava trgovaca i kupaca kao i sve o Zakonu koji uređuju trgovinu robe i usluge između trgovca i krajnjeg kupca (Zakon o zaštiti potrošača) te trgovinu između trgovca i pravnih osoba (Zakon o obveznim odnosima).
Sve o obvezama i pravima trgovaca i potrošača u 90 minuta (nije za pravnike).
Tržište postaje sve veće, konkurencija sve brojnija, a kupci današnjice, svjesni svega toga, postali su razmaženi i zahtjevni, što zadaje probleme trgovcima. Nerijetko, kupci se paušalno pozivaju na zakone i zahtijevaju usluge koje prema zakonima ne trebaju i ne mogu dobiti, a često su i nauštrb trgovca. Trgovci su u nedoumici trebaju li (čak i na svoju štetu) kupcima dati sve što zatraže i tako pokušati „izgladiti stvari“ ili ih odbiti i time ih, vjerojatno, poslati konkurenciji.
Kako bismo vam olakšali poslovanje, pripremili smo kratki zoom webinar, na kojem ćete saznati obveze i prava trgovaca i kupaca, kao i sve o Zakonu koji uređuju trgovinu robe i usluge između trgovca i krajnjeg kupca (Zakon o zaštiti potrošača) te trgovinu između trgovca i pravnih osoba (Zakon o obveznim odnosima).
Odredbe zakona bitne za prodavače i trgovinu
Na obrazovnom programu ćete saznati:
- Kako izbjeći situacije kojima bi se eventualno kršilo Zakone koji obvezuju trgovce i njihove potrošače
- Kako se zaštiti od tužbi nezadovoljnih kupaca te sankcija i kazni inspekcije, sudskih sporova…
- U kojim situacijama ne treba pogodovati nezadovoljnom kupcu na vlastitu (trgovčevu) štetu
- Sve o zakonskim pravima i obvezama trgovaca i kupaca
- Da Zakon o zaštiti potrošača ne štiti pravne osobe
Dodatno:
dobit ćete template e-mailom:
- najvažniji i pojednostavljeni dijelovi obaju Zakona pisani nepravničkim rječnikom i prilagođeni za svakodnevno korištenje u praksi i radu
- step by step upute što je trgovac prema zakonima dužan učiniti u slučaju reklamacija, što može, a ne mora, ukoliko ne želi (dobra trgovačka praksa)
- popis prava trgovca + popis prava kupaca
- popis obaveza trgovaca + popis obaveza kupaca
Summary – koncizno i lako razumljivo objašnjenje obaju zakona te razlika u pravima i obavezama trgovaca i potrošača u b2b i b2c trgovini.
Webinar je namijenjen svima koji stavljaju svoje proizvode i/ili usluge na tržište bilo b2b, bilo b2c: voditeljima/managerima i djelatnicima odjela prodaje, postprodaje, customer relationsa/servisa, vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća, svima koji rade i dolaze u doticaj s kupcima, klijentima, korisnicima, svima zainteresiranima.
Pravnici su dobrodošli, no seminar je primarno namijenjen svima koji rade “na terenu” s ljudima koji podnose reklamacije te svima koji žele čuti Zakone važne za trgovce pojašnjene nepravničkim tzv. laičkim jezikom i terminologijom, a kako bi što brže i lakše mogli primjenjivati iste u svakodnevnim situacijama, bez prethodnog savjetovanja s pravnom službom!
Sadržaj:
- Osnovni zakoni koje treba poznavati u radu s reklamacijama (Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima)
- Najčešći propusti i kako najlakše izbjeći kazne
- Nepoznavanje zakona je skupo
- Zakoni uglavnom štite kupce
- Zakon nameće obveze, ali objema stranama
Kratki zoom webinar koji će se održati 10.2. te ponovno 10.3. od 14 do 16 h s dodatkom prezentacije, templatea i summarya koji se sudionicima šalju e-mailom.
Cijena iznosi 490 kuna +PDV.
Predavač: Hrvoje Jovanović, dipl. novinar, posjeduje višegodišnje iskustvo u Hrvatskom Telekomu na Odsjeku za podršku poslovnim korisnicima. Trenutno radi u KIA Motors Adria Group-i na poziciji regionalnog koordinatora korisničkog zadovoljstva i rješavanja reklamacija unutar grupacije.
Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:
- Internet
- Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
- Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
- Ako niste koiristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.
Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.
Više o Zakonu o zaštiti potrošača pročitajte na poveznici.
Više o Zakonu o obveznim odnosima pročitajte na poveznici.
Ako vas zanima tema reklamacija pozivamo vas na naš live seminar Upravljanje reklamacijama i komunikacija s nezadovoljnim kupcima ili
video seminar Rješavanje reklamacija.