Odredbe zakona bitne za prodavače i trgovinu – webinar 14:00-16:00

trgovinu

Kako bismo vam olakšali poslovanje, pripremili smo kratki zoom webinar, na kojem ćete saznati obveze i prava trgovaca i kupaca kao i sve o Zakonu koji uređuju trgovinu robe i usluge između trgovca i krajnjeg kupca (Zakon o zaštiti potrošača) te trgovinu između trgovca i pravnih osoba (Zakon o obveznim odnosima).

Sve o obvezama i pravima trgovaca i potrošača u 90 minuta (nije za pravnike).

Tržište postaje sve veće, konkurencija sve brojnija, a kupci današnjice, svjesni svega toga, postali su razmaženi i zahtjevni, što zadaje probleme trgovcima. Nerijetko, kupci se paušalno pozivaju na zakone i zahtijevaju usluge koje prema zakonima ne trebaju i ne mogu dobiti, a često su i nauštrb trgovca. Trgovci su u nedoumici trebaju li (čak i na svoju štetu) kupcima dati sve što zatraže i tako pokušati „izgladiti stvari“ ili ih odbiti i time ih, vjerojatno, poslati konkurenciji.

Kako bismo vam olakšali poslovanje, pripremili smo kratki zoom webinar, na kojem ćete saznati obveze i prava trgovaca i kupaca, kao i sve o Zakonu koji uređuju trgovinu robe i usluge između trgovca i krajnjeg kupca (Zakon o zaštiti potrošača) te trgovinu između trgovca i pravnih osoba (Zakon o obveznim odnosima).

Odredbe zakona bitne za prodavače i trgovinu

Na obrazovnom programu ćete saznati:

  • Kako izbjeći situacije kojima bi se eventualno kršilo Zakone koji obvezuju trgovce i njihove potrošače 
  • Kako se zaštiti od tužbi nezadovoljnih kupaca te sankcija i kazni inspekcije, sudskih sporova…
  • U kojim situacijama ne treba pogodovati nezadovoljnom kupcu na vlastitu (trgovčevu) štetu
  • Sve o zakonskim pravima i obvezama trgovaca i  kupaca
  • Da Zakon o zaštiti potrošača ne štiti pravne osobe

Dodatno:

dobit ćete template e-mailom:

  • najvažniji i pojednostavljeni dijelovi obaju Zakona pisani nepravničkim rječnikom i prilagođeni za svakodnevno korištenje u praksi i radu
  • step by step upute što je trgovac prema zakonima  dužan učiniti u slučaju reklamacija, što može, a ne mora, ukoliko ne želi (dobra trgovačka praksa)
  • popis prava trgovca + popis prava kupaca
  • popis obaveza trgovaca + popis obaveza kupaca

Summary – koncizno i lako razumljivo objašnjenje obaju zakona te razlika u pravima i obavezama trgovaca i potrošača u b2b i b2c trgovini.

Webinar je namijenjen svima koji stavljaju svoje proizvode i/ili usluge na tržište bilo b2b, bilo b2c: voditeljima/managerima i djelatnicima odjela prodaje, postprodaje, customer relationsa/servisa, vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća, svima koji rade i dolaze u doticaj s kupcima, klijentima, korisnicima, svima zainteresiranima.
Pravnici su dobrodošli, no seminar je primarno namijenjen svima koji rade “na terenu” s ljudima koji podnose reklamacije te svima koji žele čuti Zakone važne za trgovce pojašnjene nepravničkim tzv. laičkim jezikom i terminologijom, a kako bi što brže i lakše mogli primjenjivati iste u svakodnevnim situacijama, bez prethodnog  savjetovanja s pravnom službom!

Sadržaj:

  •    Osnovni zakoni koje treba poznavati u radu s reklamacijama (Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima)
  •    Najčešći propusti i kako najlakše izbjeći kazne
  •    Nepoznavanje zakona je skupo
  •    Zakoni uglavnom štite kupce
  •    Zakon nameće obveze, ali objema stranama

Kratki zoom webinar koji će se održati 10.2. te ponovno 10.3. od 14 do 16 h s dodatkom prezentacije, templatea i summarya koji se sudionicima šalju e-mailom.

Cijena iznosi 490 kuna +PDV.

Predavač: Hrvoje Jovanović, dipl. novinar, posjeduje višegodišnje iskustvo u  Hrvatskom Telekomu na Odsjeku za podršku poslovnim korisnicima. Trenutno radi u KIA Motors Adria Group-i na poziciji regionalnog koordinatora korisničkog zadovoljstva i rješavanja  reklamacija unutar grupacije.

Za pristup našim webinarima potrebno je sljedeće:

  • Internet
  • Računalo ili mobilni uređaj/tablet sa zvučnikom ili još bolje slušalice s mikrofonom
  • Na gore navedenom uređaju treba biti instalirana Zoom aplikacija (jednostavno i kratko traje, vidi upute niže dolje)
  • Ako niste koiristili Zoom, probajte prije početka, a uvijek možete nazvati naš “hot line” 098 9842790: Siniša će vam pomoći.

Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje, instalacija je brza i jednostavna, samo slijedite upute.

Više o Zakonu o zaštiti potrošača pročitajte na poveznici.

Više o Zakonu o obveznim odnosima pročitajte na poveznici.

Ako vas zanima tema reklamacija pozivamo vas na naš live seminar Upravljanje reklamacijama i komunikacija s nezadovoljnim kupcima ili

video seminar Rješavanje reklamacija.

 

Lokacija
-, Zoom
Termin
10.02.2021
Termin
10.03.2021

Trajanje
14:00-16:00
Predavač
Hrvoje Jovanović
 
Cijena
490,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.