Zakoni za trgovce

zakoni za trgovce

Nerijetko se događa da se kupci pozivaju na zakone koje površno poznaju te na štetu trgovca zahtijevaju usluge koje prema tim istim zakonima uopće niti ne trebaju ili ne mogu dobiti.

Zakoni za trgovce nepravničkim rječnikom

Kupci današnjice razmaženi su i zahtjevni i toga su svjesni svi koji rade u prodaji. Nerijetko se događa da se kupci pozivaju na zakone koje površno poznaju te na štetu trgovca zahtijevaju usluge koje prema tim istim zakonima uopće niti ne trebaju ili ne mogu dobiti.
Trgovci su u takvim situacijama u velikoj nedoumici.

Imaju dvije opcije:
-kupcima dati sve što zatraže (čak i na vlastitu štetu) i tako pokušati „izgladiti stvari“
-ili ih odbiti i time ih, vjerojatno, poslati konkurenciji.

Kako bismo vam olakšali poslovanje, pripremili smo seminar Zakoni za trgovce, na kojem ćete saznati sve o:

  • obvezama i pravima trgovaca i kupaca
  • Zakonu koji uređuje trgovinu robe i usluge između trgovca i krajnjeg kupca (Zakon o zaštiti potrošača)
  • Zakonu nadležnom za trgovinu između trgovca i pravnih osoba (Zakon o obveznim odnosima).

Nakon upoznavanja svih bitnih odredbi obaju zakona, slijedi komunikacijski dio teme u kojem će se obraditi kako asertivnim komuniciranjem i poznavanjem psihologije pridobiti natrag nezadovoljnog kupca, riješiti reklamacije i uspostaviti win win situaciju.

Na obrazovnom programu ćete saznati:

  • kako izbjeći situacije kojima bi se kršilo Zakone koji obvezuju trgovce i njihove potrošače
  • kako se zaštiti od tužbi nezadovoljnih kupaca te sankcija i kazni inspekcije
  • u kojim situacijama ne treba pogodovati nezadovoljnom kupcu na vlastitu (trgovčevu) štetu
  • sve o zakonskim pravima i obvezama trgovaca i kupaca
  • kako Zakon o zaštiti potrošača ne štiti pravne osobe
  • kako zakonski ispravno voditi i čuvati evidencije zaprimljenih i riješenih reklamacija
  • koji su zakonski rokovi i propisani načini za odgovaranje na f2f, pisane ili telefonski zaprimljene reklamacije
Dodatno:

dobit ćete i sljedeće priloge:
-najvažniji i pojednostavljeni dijelovi obaju Zakona pisani laičkim rječnikom i prilagođeni za svakodnevno korištenje u praksi i radu
-step by step upute što je trgovac prema zakonima dužan učiniti u slučaju reklamacija, što može, a ne mora, ukoliko ne želi (dobra trgovačka praksa)
-popis prava trgovca + popis prava kupaca
-popis obaveza trgovaca + popis obaveza kupaca

Summary – koncizno i lako razumljivo objašnjenje obaju zakona te razlika u pravima i obavezama trgovaca i potrošača u b2b i b2c trgovini.

Edukacija je namijenjena:

voditeljima/managerima i djelatnicima odjela prodaje, postprodaje, customer relationsa/servisa, vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća, svima koji rade i dolaze u doticaj s kupcima, klijentima, korisnicima, svima zainteresiranima.

Pravnici su dobrodošli, no seminar je primarno namijenjen svima koji rade “na terenu” s ljudima koji podnose reklamacije te svima koji žele čuti Zakone važne za trgovce pojašnjene nepravničkim tzv. laičkim jezikom i terminologijom, a kako bi što brže i lakše mogli primjenjivati iste u svakodnevnim situacijama, bez prethodnog savjetovanja s pravnom službom!

Sadržaj radionice Zakoni za trgovce:

  • osnovni zakoni koje treba poznavati u radu s reklamacijama (Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima)
  • najčešći propusti i kako najlakše izbjeći kazne
  • nepoznavanje zakona je skupo
  • zakoni uglavnom štite kupce
  • zakon nameće obveze, ali objema stranama
  • vođenje i čuvanje evidencije zaprimljenih i riješenih reklamacija
  • zakonski rokovi i propisani načini za odgovaranje na f2f, pisane ili telefonski zaprimljene reklamacije
    + komunikacijski dio:
  • osnove psihologije (ne)zadovoljnih kupaca i korisnika
  • upravljanje neverbalnom i verbalnom komunikacijom u konfliktnim situacijama
  • upute za postizanje asertivne komunikacije
  • prevencija ili ublažavanje posljedica javno iznesenih reklamacija na društvenim mrežama
  • kako iskoristiti reklamacije za podizanje kvalitete proizvoda/usluga i odnosa s kupcima
Predavač:

Hrvoje Jovanović, dipl. novinar, posjeduje višegodišnje iskustvo u Hrvatskom Telekomu na Odsjeku za podršku poslovnim korisnicima. Trenutno radi u autoindustriji kao konzultant za upravljanje korisničkim iskustvom i rješavanje reklamacija za više automobilskih marki.

Radionica traje od 9 do 15 sati s uključenom pauzom za osvježenje i ručkom.

Cijena radionice iznosi 1.690 kuna + PDV

Prvi dio radionice bazira se na predavanju, dok će se iza ručka raditi vježbe, rješavati konkretni problemi, studije slučajeva, diskutirati i postavljati pitanja predavaču.
Sudionici mogu koristiti dva tipa konzultacija s predavačem:

  • Otvorene konzultacije- sudionik na seminaru pred cijelom grupom postavi svoje pitanje ili problem te isto tako dobije i odgovor. Prednost ovakvih konzultacija je ta što se u većini slučajeva odgovor dobije iz više izvora; osim, naravno, od samog predavača, u rješavanja problema se uključe i kolege iz grupe sa svojim iskustvima i znanjima
  • Tzv. tajne konzultacije – sudionik postavi pitanje ili iznese problem jedan na jedan predavaču – bilo uživo nakon samog seminara, bilo putem e-maila. Prednost ovog tipa je mogućnost postavljanja pitanja koja su preosjetljiva ili predstavljaju poslovne tajne te ih sudionici ne smiju ili ne žele dijeliti sa širom skupinom.

Polaznici radionice Zakoni za trgovce dobivaju:
-tiskane i online materijale
-uvjerenje o pohađanju i usavršavanju
-zakusku u pauzi i ručak
-pravo na konzultacije s predavačem za vrijeme i nakon održanog seminara (e-mailom)

Ako vas zanimaju detalji zakonske regulative, možete ih pronaći na poveznici:

Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima

Preporuka za komplementarne proizvode: Upravljanje reklamacijama i komunikacijom s nezadovoljnim kupcima, Mapiranje korisničkog iskustva

Lokacija
Zagreb, Auditorij Kraš
Termin
21.05.2021
Termin
02.07.2021

Trajanje
9:00 - 15:00
Predavač
Hrvoje Jovanović
 
Cijena
1.690,00 + PDV

Podijelite na društvenim mrežama
Za dvije ili tri osobe iz iste tvrtke na istoj edukaciji – 10% popusta.
Fizičke osobe – 25% popusta na sve naše proizvode.
Humanitarne i neprofitne udruge – 50% popusta na sve naše proizvode.