Akcija!
Public Relations

Odnosi s javnošću i medijima

1.341,00 kn1.490,00 kn + PDV

Znate li kako prodrijeti u medije koji su sve više zagušeni?

Znate li kako povećati vidljivost u svojim ciljnim javnostima?

Znate li kako se pozicionirati na društvenim mrežama koje su nerijetko pune negativnih komentara i napada? Znate li kako ih zaustaviti i obraniti se od njih?

Raspoloživi termin:  24.01.2020. (petak)

 

Očisti

Opis

Odnosi s javnošću i medijima – tips&tricks

  • Svakodnevno ste bombardirani s milijun pitanja i zahtjeva od strane voditelja i zaposlenika organizacije za koju radite, pa sve do novinara i “followera” na društvenim mrežama?
  • Profile na društvenim mrežama još uvijek nemate ili imate, ali bi radije da ih nema jer vam njihovo uređivanje i vođenje oduzima mnogo energije i vremena?
  • Željeli bi da vaši pozivi i priopćenja za medije naiđu na veći medijski odaziv?

Pozivamo vas na seminar Odnosi s javnošću i medijima – tips&tricks na kojem ćete od dva vrhunska predavača i PR stručnjaka dobiti velik broj lako primjenjivih savjeta i uputa kako olakšati, pojednostaviti i ubrzati procese i svakodnevicu ovog radnog mjesta.

U današnjem društvu odnosi s javnošću i medijima su nezaobilazni dio svake ozbiljnije tvrtke, organizacije ili ustanove. Njihova je primarna zadaća stvoriti uzajamno razumijevanje između organizacije i svih njezinih javnosti;  zaposlenika, investitora, kupaca, klijenata, dobavljača pa sve do lokalne zajednice u kojoj posluju.

Kako bi to postigli, PR-ovci moraju posjedovati znanja, vještine i iskustva iz velikog broja područja, a kanali i alati koje koriste u svakodnevnom radu zahtijevaju da u svakom trenutku budu maksimalno informirani i u toku, kako s poslovanjem vlastite organizacije, tako i sa zbivanjima u njezinoj užoj i široj okolini. Sve to čini ovo zanimanje jednim od najstresnijih.

U suradnji s dva vrhunska PR stručnjaka i razmjenom iskustava s kolegama iz branše, naučit ćete kako stvoriti i održati:
1. ugled tvrtke/organizacije koji će “preživjeti” i najjače krize
2. dvosmjernu i kvalitetnu komunikaciju između tvrtke/organizacije i svih njenih javnosti
3. povjerenje i poštovanje korisnika, potrošača, suradnika, zaposlenika i lokalne zajednice u kojoj organizacija/tvrtka posluje
4. komunikaciju koja jednostavno i uspješno ocrtava viziju I misiju  poslovanja.

Kao polaznik dobit ćete savjete kako pospješiti, ubrzati i pojednostaviti rješavanje svakodnevnih zadataka ovog radnog mjesta poput:

  • upravljanja internim i eksternim komuniciranjem
  • upravljanja kriznim situacijama
  • organizacije događaja, konferencija za medije
  • savjetovanja uprave i izvođenja treninga javnih i medijskih nastupa
  • pisanja poziva I priopcenja za medije, službenih dopisa, govora i publikacija te
  • organizacije brojnih aktivnosti na društvenim mrežama

Sadržaj:

Uvod i osnove

  • Tehnike i alati u PR-u
  • Odnosi s medijima, izrada adrema, follow-up
  • Priopćenje ili organizacija događaja za medije
  • Javni nastup i izjave za TV i radio
  • Demantij: zakoni i praksa
  • Mjerenje učinka u PR-u
  • Izrada komunikacijskih/PR strategija i planova
  • Praktični primjeri komunikacijskih strategija u javnoj upravi i komercijalnim projektima

Krizni menadžment i odnosi s javnošću

  • Vrste krize
  • Prevencija krize
  • Krizni tim: organizacija i upravljanje timom
  • Komunikacijski alati kriznog komuniciranja
  • Postupanje u krizi/upravljanje krizom

Osnove digitalnog marketinga

  • Oglašavanje na društvenim mrežama i Googleu
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Najpopularniji kanali i njihovo korištenje
  • Mjerenje i evaluacija

PRAKTIČNI DIO: poziv, priopćenje, izjava za medije, krizna izjava i priopćenje, tips&tricks, primjeri i vježbe

Rezervirajte svoje mjesto čim prije i iskoristite popust za rane prijave!

Seminar je namijenjen:

managerima i voditeljima te djelatnicima odjela odnosa s javnošću i medijima, Public Relations managerima, glasnogovornicima, savjetnicima za odnose s medijima i javnostima, community managerima, voditeljima i djelatnicima odjela korporativnih komunikacija, vlasnicima i direktorima poduzeća.

Datum: 24.01.2020.  9:00 – 13:30h

Lokacija: Zagreb, hotel Panorama, dvorana s dnevnim svjetlom

Predavači:

Petar Tanta direktor je i partner u CTA komunikacijama. Iskustvo je stjecao kroz rad u agencijama Millenium, Preclarus i  Manjgura, a u Konzumu je bio voditelj odjela Odnosa s javnošću.

Gordan Turković suvlasnik je i partner u CTA komunikacijama. Prethodno je sedam godina radio u agenciji za odnose s javnošću Manjgura. Savjetovao je i kandidate u čitavom nizu političkih kampanja u Hrvatskoj i regiji.

Cijena radionice:

Redovna cijena: 1.490 kn (+PDV)

Cijena za rane prijave: 1.341kn (+PDV)
za termin 24.1. cijena za rane prijave je važeća do 27.12.

Edukacija se održava u maloj i interaktivnoj grupi.
Konzultacije s predavačima su osigurane na samoj radionici, ali i tri radna dana nakon nje (putem e-maila).
Sudionici dobivaju tiskane materijale s predavanja te brojne priloge putem e-maila.
Uvjerenje o pohađanju i usavršavanju se dobiva nakon predavanja.

Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.

Osigurajte svoje mjesto ranom prijavom i uplatom!

 


Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu radionicu samo za vašu tvrtku.

Prije nego zatražite Inhouse radionicu, pošaljite izvidnicu (jednog ili dva kandidata) na javnu radionicu. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” odbit ćemo od cijene inhouse radionice. Ovu radionicu je moguće prilagoditi i napraviti samo za vašu tvrtku.  Javite nam se telefonom ili e- mailom.

Dodatne informacije

Termin:

16.12.2019, 24.01.2020.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Odnosi s javnošću i medijima”