Akcija!
Svrsishodna sistematizacija radnih mjesta

Svrsishodna sistematizacija radnih mjesta

1.790,00 kn 1.611,00 kn + PDV

Na ovom praktikumu pomognite sebi i saznajte kako napraviti upotrebljivu sistematizaciju radnih mjesta koja će vam biti glavni dokument za sve HR aktivnosti.
Raspoloživi termini su:
Prosinac: 09.12 i siječanj: 31.01.2020.
molimo odaberite datume:

 

Očisti

Opis

Svrsishodna sistematizacija radnih mjesta

Svrsishodna sistematizacija radnih mjesta je efikasan i uspješan temelj svih HR aktivnosti

Da bi se lakše napravila svrsishodna sistematizacija radnih mjesta, bilo da revidirate postojeću ili da radite novu, za vas smo napravili ovaj praktikum.
Na njemu ćete dobiti sva potrebna znanja, iskustva, predloške i upute.

U mnogim tvrtkama je Pravilnik o sistematizaciji i ustroju radnih mjesta često više ili manje zastario. Ostao je kao “naslijeđeni” dokumentima iz “nekih drugih vremena”. Tvrtke s više od 20 zaposlenika, prema Zakonu o radu, dužne su imati Pravilnik o radu kojim se uređuje organizacija rada i druge odredbe vezane uz radna mjesta. I pravilnik i sistematizacija, su često napisani samo da bi se zadovoljila zakonska obaveza, ali to ne mora biti tako. Ovi dokumenti mogu biti i puno više.

Vi znate da bi i vam trebala i koristila nova sistematizacija. Vama je jasno kako se u uspješnim tvrtkama svrsishodna sistematizacija radnih mjesta koristi kao temelj za sve HR aktivnosti; planiranje, zapošljavanje, nagrađivanje, edukacije i sve drugo. Kvalitetno izrađena sistematizacija radnih mjesta jedina je i najbolja podloga za: sastavljanje i raskidanje ugovora o radu, vođenje evidencije rada, usmjeravanja i vrednovanja rada zaposlenika i raspisivanja oglasa za otvorena radna mjesta.

Tempo rada i promjena je takav da nikad nemate vremena za temeljitu reviziju i izradu konkretnog, aktualnog i korisnog dokumenta. Izdvojite ovaj jedan dan za sebe i za vašu tvrtku i dođite na naš praktikum. Na njemu ćete naučiti kako kvalitetno, brzo i jednostavno izraditi novu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirati postojeću.

Praktikum po vašoj mjeri i koristi za vas:

Pohađanjem ovog praktikuma savladati ćete kako kvalitetno, brzo i jednostavno izraditi novu i svrsishodnu sistematizaciju radnih mjesta ili revidirati postojeću. Saznati kako si uz pomoć sistematizacije radnih mjesta olakšati i ubrzati sve druge HR procese, poput:

  • selekcije, zapošljavanja i uvođenja u posao novozaposlenih,
  • otkazivanja suvišnim radnicima,
  • snimanja i vrednovanja radnog učinka,
  • nagrađivanja, usmjeravanja, motiviranja i educiranja zaposlenika,
  • vođenja evidencije o radu i zadovoljstvu zaposlenika,
  • praćenje KPI-eva i sl.

 1. Naučit ćete:

Cjelokupni postupak izrade ili revidiranja sistematizacije radnih mjesta od odabira sudionika procesa i formiranja tima, analize svih elemenata postojećeg stanja, komunikacije i implementacije gotove sistematizacije radnih mjesta u organizaciji do stalnog ažuriranja postojećeg dokumenta.

2. Dobit ćete gotove obrasce spremne za popunjavanje i upotrebu:

    • upitnik za analizu radnih mjesta
    • primjer organizacijske sheme
    • primjer kataloga poslova
    • primjer opisa radnog mjesta
    • primjer modela kompetencija

3. Dobit ćete tiskane materijale s praktikuma te priloge putem e-maila, koje ćete snimiti na vaše računalo/oblak/server, spremno za popunjavanje i upotrebu u svakodnevnom radu.

4. Konzultacije s predavačicom na radionici i nakon radionice (putem e-maila).

5. Uvjerenje o pohađanju i usavršavanju se dobiva nakon završenog praktikuma.

Budući da je broj polaznika praktikuma striktno ograničen na 15 polaznika,
rezervirajte svoje mjesto još DANAS!

Sadržaj praktikuma:

  • Sistematizacija radnih mjesta
    • Kome i zašto je potrebna
    • Postupak
  • Odabir sudionika procesa izrade sistematizacije radnih mjesta
    • Imenovanje radne skupine za izradu sistematizacije radnih mjesta
    • Formiranje i obuka tima koji će voditi proces
  • Analiza postojećeg stanja
    • Potreba za analizom radnih mjesta
    • Značaj analize radnih mjesta u izradi sistematizacije
    • Metode procjene radnih mjesta
    • Definiranje kataloga poslova
  • Opis radnog mjesta
    • Elementi opisa radnog mjesta
    • Određivanje svrhe radnog mjesta
  • Definiranje zadataka radnog mjesta
    • Definiranje zadataka – glavni i dodatni zadaci
    • Povezanost radnog mjesta s drugim funkcijama i odjelima
    • Obveze, odgovornosti i ovlasti usklađeni sa zadacima radnog mjesta
  • Definiranje zahtjeva radnog mjesta – osobne vještine i kompetencije
    • Primjena okvira kompetencija u analizi i sistematizaciji radnih mjesta
    • Kako se okvir kompetencija može koristiti
    • Odlučivanje o prioritetnim kompetencijama
  • Komunikacija i implementacija sistematizacije radnih mjesta u organizaciji
    • Sistematizacija kao organizacijska promjena – kako je komunicirati
    • Implementacija sistematizacije radnih mjesta
    • Provjera i prilagodba sistematizacije radnih mjesta

Za koga je ova radionica:

Ovaj praktikum je u prvom redu namijenjena tvrtkama s preko 20 zaposlenih i njihovim managerima i voditeljima te djelatnicima odjela ljudskih potencijala, kadrovskih službi, HR managerima i odgovornima za HR bez obzira koji naziv radnog mjesta sada imaju (možda adekvatan naziv dođe iz nove sistematizacije)

Datumi (odaberite prilikom prijave)
Termin prosinac:  09.12. od 9:00 do 13:30
Termin siječanj 2020.:  31.01.2020. od 9:00 do 13:30

Zagreb, hotel Panorama, dvorana s dnevnim svjetlom

Predavač-autor:

 Petra Grabušić, HR stručnjak, predavačica i savjetnik s međunarodnim iskustvom

Cijena praktikuma:

Redovna cijena: 1.790 kn (+PDV)

Cijena za rane prijave: 1.611kn (+PDV)
za termin 09.12. cijena za rane prijave je važeća za prijave do 19.11.
za termin 31.01.2020. cijena za rane prijave je važeća za prijave do 03.01.

U cijenu su uračunati materijali praktikuma i osvježenje u pauzama.
Iz iste tvrtke, praktikumu mogu pristupiti najviše 3 polaznika.
Proj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.

Osigurajte svoje mjesto ranom prijavom i uplatom!

 


Isprobajte koliko je dobro, prije nego zatražite Inhouse ili individualnu praktikum samo za vašu tvrtku

Prije nego zatražite Inhouse, pošaljite “izvidnicu” (jednog ili dva kandidata) na javne radionice 09.12 ili 31.01.2020. Kotizaciju uplaćenu za “izvidnicu” ćemo odbiti od cijene inhouse praktukuma. Ovaj praktikum je moguće prilagoditi i napraviti samo za vas. Javite nam se telefonom ili mailom oko više detalja. Termine za inhouse programe dogovaramo 4-6 tjedana unaprijed.

Dodatne informacije

Termin:

09.12.2019, 31.01.2020.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Svrsishodna sistematizacija radnih mjesta”