profil i zapošljavanje korištenjem društvenih mreža

Zapošljavanje korištenjem društvenih mreža

1.690,00 kn + PDV

Zagreb; novi termin objavljujemo uskoro

Zapošljavanje sposobnih i stručnih novih članova tima, korištenjem društvenih mreža. Iskoristite Linkedin i Facebook u promociji vaše tvrtke i vas.

Opis

LinkedIn profil, vaš osobni i vaše tvrtke, danas je sve važniji i važniji. Ne samo kako bi vas našli novi poslodavci već i kao alat za regrutiranje. Zapošljavanje tradicionalnim načinima traženja novih zaposlenika, danas, daje sve lošije rezultate. Objava oglasa na portalima za zapošljavanje, već duže vremena, ne daje zadovoljavajuće kandidate. Korištenje profesionalnih usluga agencija za selekciju i odabir kandidata, može biti skupo i dugotrajno.

Ako želite odabrati sposobne i stručne nove članove tima, ključno je prepoznati gdje su talentirani kandidati i kako do njih doći. Jedan od aktualnih izvora kadrova mogu biti društvene mreže.

Prijavite se na ovaj seminar i saznajte kako iskoristiti potencijal društvenih mreža. Savladajte praktične i učinkovite metode i tehnike u lovu na talente digitalnog svijeta.

Zapošljavanje korištenjem društvenih mreža

Kako pronaći i pridobiti najbolje kandidate

Aco MomčilovićPredavač: Aco Momčilović MBA, HR stručnjak, predsjednik udruge MBA Hrvatska i bivši HR manager tvrtke Rimac Automobili

 

 

 

Mjesto i datum: 

Zagreb; novi termin objavljujemo uskoro

Kratak sadržaj seminara:

  • Koja su načela društvenog umrežavanja i kako ih koristiti u regrutiranju?
  • Izgradnja osobne marke i profesionalne slike koja će osvojiti povjerenje kandidata
  • Objavljivanje i strategije sadržaja. Što i kako objavljivati ​​na mrežama kako biste privukli ciljanu publiku
  • Alati i tehnike pretraživanja ili kako brzo i lako pronaći ljude sa željenim profilom
  • Tehnološka pomagala za pojednostavljenje rada na mrežama
  • Metode i savjeti za originalno i atraktivno kontaktiranje kandidata
  • Neuobičajeni načini rješavanja i traženja kandidata
  • Kako raditi s podacima i pratiti tržište

Cilj seminara

Zapošljavanje je vrlo odgovoran i težak posao. Zato ćete na ovom seminaru dobiti savjete i preporuke kako ostvariti atraktivnu osobnu prezentaciju na društvenim mrežama. Pregledajte kako glavne društvene mreže rade i saznajte gdje će vaše aktivnosti zapošljavanja biti najučinkovitije. Naučit ćete kako pronaći nove kolege na glavnim društvenim mrežama (Linkedin, Facebook, Twitter …) bez nepotrebnih komplikacija. Posebna pozornost biti će na komunikaciji s kandidatima i tome kako pridobiti njihovu pozornost i interes. Dobit ćete praktične savjete o tome što i kako objavljivati ​​na mrežama kako biste privukli ciljanu publiku. Upoznat ćete dodatke i aplikacije koje dodatno povećavaju vašu produktivnost.

Koristi za polaznike seminara:

  • Saznati ćete kako napraviti uspješan Linkedin/Facebook profil koji će privući pažnju
  • Moći ćete napraviti strategiju sadržaja objava na društvenim mrežama
  • Znat ćete koristiti alate za pretraživanje željenih profila
  • Dobit će informacije koja su vam tehnološka pomagala na raspolaganju
  • Upoznati uspješne metodologije i dobiti savjete za originalno i atraktivno traženje kandidata

Kome je seminar namijenjen

Direktori i vlasnici tvrtki, stručnjaci i HR menadžeri, agencije za zapošljavanje.
Za maksimalno iskoristivost ovog seminara preporučujemo osnovna iskustva sa društvenim mrežama, pogotovo Linkedin, a poželjno i drugima.
Za veću interaktivnost radionice preporučujemo korištenje vlastitog računala.

Cijena seminara:

Redovna cijena: 1.690kn (+ 25% PDV)
U cijenu su uračunati materijali seminara i osvježenje u pauzama.

Saznajte više:

Ovdje saznajte više o aktualnim trendovima u zapošljavanju (long read na engleskom jeziku) Global Recruiting Trends Linkedin 2018.

In House ili individualni pristup:

Ukoliko želite ovaj seminar samo za vaše zaposlenike ili individualni pristup samo za vašu tvrtku, molimo vas obratite nam se telefonom ili mailom radi individualno dogovora.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Zapošljavanje korištenjem društvenih mreža”