Opis edukacije
Nerazumijevanje među članovima tima često vodi nesporazumima i napetostima koje ugrožavaju suradnju i produktivnost. Nejasna komunikacija teških poruka ili borba za autoritet može narušiti povjerenje i stvoriti negativnu radnu atmosferu.
Ova edukacija najviše koristi menadžerima, tim liderima i HR stručnjacima koji se svakodnevno suočavaju s izazovima komunikacije, upravljanja timovima i rješavanja konfliktnih situacija.
Nakon ove edukacije polaznici će steći konkretne vještine koje će im omogućiti:
- Jasnu i profesionalnu komunikaciju teških poruka uz smanjene nesporazume i negativne reakcije u timu.
- Učinkovito rješavanje sukoba, što će rezultirati skladnijim i produktivnijim radnim okruženjem.
- Jačanje povjerenja i emocionalne sigurnosti tima, što potiče otvorenu komunikaciju i suradnju.
- Samopouzdano vođenje kroz promjene, uz smanjenje otpora i povećanje prihvaćanja novih procesa.
- Očuvanje profesionalnog integriteta i emocionalne stabilnosti, čak i u izazovnim situacijama, što jača njihov ugled i voditeljske sposobnosti.
Edukacija donosi praktične alate i tehnike koje polaznici mogu odmah primijeniti u svakodnevnom radu, povećavajući vlastitu učinkovitost i zadovoljstvo tima.
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važe informacije:
Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
Broj polaznika je ograničen, a prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Mogle bi vas zanimati i ove edukacije koje vodi naša stalna predavačiva, gospođa Ivana Radić:
Online:
Efikasna E-mail komunikacija - Online seminar
Učinkovita poslovna komunikacija - Online radionica
U Zagrebu,
Napomene za lokaciju Kraš:
Ako dolazite osobnim vozilom, parkirati možete na parkiralistu desno od glavnog kolnog ulaza u Kraš, na parkirnim mjestima označenim crveno-bijelom trakom. Parkiranje se ne naplaćuje.
Sadržaj edukacije
1. Prepoznavanje i klasifikacija konflikata na radnom mjestu
- Identifikacija uzroka sukoba
- Razlikovanje tipova konflikata
Ovdje ćete naučiti prepoznati najčešće 4 vrste konflikata, što će vam omogućiti da ih učinkovito riješite prije nego eskaliraju.
2. Sukobi radi pogrešaka managementa, odnosno učinkovito zadavanje zadataka i pružanje povratnih informacija
Mnogi bi rekli da je ovo najčešći uzrok, ali nije 🙂
- Jasno definiranje očekivanja
- Konstruktivna povratna informacija
Savladat ćete vještine jasnog komuniciranja zadataka i davanja korisnih povratnih informacija.
3. Sukobi iz emocionalne nesigurnosti tima - (to je ono kada nitko nikoga ne sluša, nego “tjera svoje”)
- Aktivno slušanje članova tima
- Izgradnja povjerenja i pozitivne radne atmosfere
Naučit ćete kako stvoriti okruženje u kojem se članovi tima osjećaju sigurno izražavati svoje mišljenje.
4. Upravljanje sukobima uzrokovanim borbom za moć (Game of Trones u domaćoj izvedbi)
- Strategije za rješavanje sukoba interesa
- Tehnike za sprječavanje manipulacije
- Prevladavanje prigovora
Ovdje ćete steći alate za prepoznavanje i rješavanje sukoba koji proizlaze iz borbe za autoritet ili utjecaj unutar tima, osiguravajući pravedno i harmonično radno okruženje.
5. Grupa primjedbi zajedničkog nazivnika ”To se uvijek tako radilo”, odnosno navigacija kroz promjene i prevenciju otpora
- Razumijevanje faza promjene
- Uključivanje tima u proces promjena
Naučit ćete kako voditi svoj tim kroz promjene, smanjujući otpor i osiguravajući da svi razumiju i prihvate nove smjerove ili procese.
6. Sposobnost prenošenja neugodnih vijesti
Priprema za teške razgovore
- Tehnike za ublažavanje negativnih reakcija
- Emocionalna sigurnost i prihvatljiva početna točka razgovora
Ovdje ćete savladati kako profesionalno i empatično prenijeti teške vijesti članovima tima, minimizirajući stres i održavajući moral.
7. Očuvanje osobne ravnoteže i profesionalnog integriteta
- Upravljanje vlastitim emocijama
- Održavanje profesionalnog ponašanja u izazovnim situacijama
Naučit ćete kako zadržati smirenost i profesionalnost čak i u najzahtjevnijim situacijama, čime ćete povećati svoje voditeljske sposobnosti i ugled među kolegama.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.