Ovaj Excel seminar napravljen je za vas, poslovne korisnike.
Odabrane su samo one funkcije i funkcionalnosti Excela potrebne poslovnim korisnicima
Svi primjeri i datoteke za vježbu su sukladne hrvatskim prilikama i potrebama
U ovom seminaru nema video sadržaja. Sastoji se od teksta, snimki ekrana i Excel-datoteka s primjerima. Za ovaj seminar treba vam između 5 i 15 sati, ovisno o vama i vašim potrebama.
Seminar je hrvatski proizvod (i na hrvatskom jeziku) temeljen na iskustvima stečenim dugogodišnjim edukacijama iz Excela za poslovne korisnike.
U današnjem poslovnom svijetu, Excel je postao nezamjenjiv alat koji značajno olakšava i ubrzava svakodnevni posao. U svakodnevnom korištenju, mnogi ne koriste funkcionalnosti Excela koje bi im mogle dodatno olakšati i ubrzati rad. Vjerojatno, za mnoge funkcionalnosti ne znate da postoje ili kako i za što se sve mogu koristiti, a nekih se ne možete sjetiti.
Ritam rada i svakodnevnih obaveza ne dopušta vam traženje funkcija i pohađanje škola Excela.
Zato smo napravili ovaj Online seminar. Savladajte nova znanja i osvježite postojeća s ovim praktičnim i konciznim seminarom:
O seminaru:
Ovo je ONLINE seminar. Sadržaj seminara se nalazi na internetu i pristupate mu s vašim korisničkim imenom i lozinkom (detaljne upute dobit ćete e-mailom). Seminar sadrži 34 lekcije gdje su funkcionalnosti objašnjene korak po korak. Svim polaznicima dajemo uvjerenje o pohađanju Excel seminara za poslovne korisnike.
Sadržaju možete pristupati kada god želite, odakle god želite i koliko god puta želite. Lekcije možete preskakati ili detaljno analizirati i isprobavati na brojnim zadacima za vježbu. Seminar je napisan jednostavnim i čitljivim rječnikom s brojnim primjerima, ilustracijama i objašnjenjima. Sve datoteke primjeri imaju po dva radna lista; radni list “start” i radni list “gotovo” u kojima je vidljivo stanje prije i nakon provedenih radnji.
Sve lekcije kod kojih je označena oznaka Preview možete odmah pogledati bez registracije.
Na Online seminaru ćete savladati:
- Osnovne operacije na datotekama, radnim listovima i ćelijama
- Rad s računskim operacijama i funkcijama
- Prilagodbu izgleda i formatiranja ispisa
- Rad s grafikonima, obradom i ubacivanjem slika i oblika
- Operacije na bazama podataka sa sortiranjem, filtriranjem i međuzbrojevima
- Praktičnu upotrebu pivot tablica
Cilj seminara
Excel on line seminar za poslovne korisnike. Savladajte rad s datotekama, funkcijama, formulama, bazama podataka, grafikonima i pivot tablicama. Tempom i dinamikom koji vama odgovara.
Sadržaj ONLINE seminara:
Uvod
O Seminaru
Uputa o korištenju seminara
Što je Excel što se radi s Excel-om
Koje su prednosti i koji su nedostatci rada s Excel-om
Prvi dio: Dijelovi Excel-a, upisivanje i kopiranje podataka, navigacija, selekcija, ubacivanje i brisanje
Verzije Excela, ekstenzije fileova, sigurnosno upozorenje, zaštita datoteka lozinkom
Upoznavanje sa Excel-om, definicije glavnih pojmova
Rad s ćelijama, redovima, stupcima i radnim listovima: navigacija, selekcija, ubacivanje i brisanje
Drugi dio: Referenciranje (povezivanje) ćelija, glavne formule i funkcije
Referenciranje (povezivanje) ćelija
Osnovne formule
Funkcije zbrajanja i brojanja SUM, SUMIF, COUNT, COUNTA, COUNTIF
Funkcije logičke: IF, AND, OR i NOT,
Funkcije minimax: MAX, MIN, AVERAGE
Funkcije referenci: VLOOKUP, HLOOKUP
Funkcije teksta: LEFT, RIGHT, LEN, TRIM, CONCATENATE (&), PROPER – demo pogledajte ovdje
Funkcije vremena: NOW, DAY, YEAR
Treći dio: Formatiranje podataka i ispis
Formatiranje ćelija i sadržaja ćelija
Formatiranje redova i stupaca
Formatiranje tablica
Formatiranje radnih listova
Formatiranje ispisa, prelom stranica, zaglavlje i podnožje stranica
Četvrti dio: Grafikoni, priprema, izrada, docrtavanje i ubacivanje slika i oblika
Priprema podataka za izradu grafikona
Najčešće korišteni oblici grafikona
Formatiranje grafikona
Docrtavanje i ubacivanje oblika na grafikone
Peti dio: Baze podataka, izrada, sortiranje i filtriranje
Izrada baze podataka, označavanje stupaca
Sortiranje baze podataka
Filtriranje baze podataka
Izrada i korištenje međusuma
Šesti dio: Pivot tablice, osnovna upotreba i upute
Što je to pivot tablica
Priprema podataka za pivot tablicu
Izrada pivot tablice, odabir selekcije i filtera
Kontrola i ekstrapolacija podataka
Sedmi dio: Povezivanje sa drugim Office programima
Povezivanje sa MS Word-om
Povezivanje sa Power Pointom-om
Na donjoj slici je prikaz zbirke otvorene na ekranu računala.
Sve lekcije s plavom oznakom "Preview" možete pogledati bez registracije i plaćanja te iz njih preuzeti pripadajuće dokumente.
Klikom na sliku otvarate Zbirku kako bi mogli isprobati navigaciju.
U slučaju dodatnih pitanja, pišite nam na info@edukacije.hr ili nazovite na 01/5579 093.
Najčešća pitanja naših polaznika
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje našim korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije autora edukacija?
Svi naši autori su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u svom području. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i neprofitnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.