Opis edukacije
Danas živimo u vrijeme ubrzanih promjena i uz sve veću količinu informacija.
Sposobnost efikasnog upravljanja s vremenom i fokusom postaje sve važnija.
Online seminar "Digitalna efikasnost" osmišljen je da zadovolji ovu potrebu, pružajući vam praktične alate i strategije za poboljšanje produktivnosti i sposobnosti koncentracije.
Kroz ovaj online seminar ćete naučiti kako efektivno prioritizirati zadatke, smanjiti digitalne distrakcije i optimizirati vaše radno (i neradno) vrijeme.
Ovaj seminar možete zatražiti kao InHouse edukaciju samo za vašu tvrtku/instituciju bilo online bilo uživo sa predavačem.
Za ovu InHouse edukaciju imamo malo raspoloživih termina i dogovaraju se 6-8 tjedana unaprijed.
Opis seminara
Ovo je online seminar u trajanju od 3-4 sata (ovisno i vašim pitanjima), i s dvije pauze.
Prije početka seminara, dobit ćete na e-mail studijsko gradivo koje će vam omogućiti da shvatite ključne koncepte kako bi došli pripremljeni i lakše pratili seminar. Studijsko gradivo se sastoji od objašnjenja glavnih koncepata s primjerima, zadacima i pitanjima za razmišljanje.
Ciljevi i očekivanja ovog seminara:
Cilj je predstaviti vam provjerene i dokazane alate i tehnike koji vam mogu pomoći maksimalno iskoristiti raspoloživo vrijeme, povećati produktivnost i kvalitetu života te smanjite osjećaj preopterećenosti.
Očekujemo da ćete, nakon završetka ovog online seminara, biti sposobni:
- Efikasnije upravljati svojim dnevnim zadacima i obavezama
- Bolje se fokusirati i održavati koncentraciju unatoč distrakcijama
- Koristiti digitalne alate na način koji podržava, a ne ometa produktivnost
- Razviti osobne strategije za održavanje organiziranosti na duži rok
Vjerujemo da će vam ove vještine pomoći da stvorite robusniji i prilagodljiviji sistem upravljanja s vremenom i obavezama, te da će vam omogućiti da živite ispunjenije i uspješnije, kako na profesionalnom tako i na osobnom planu.
Kliknite link za prijave i odaberite datum koji vam odgovara.
Prijavite se i osigurajte svoj termin na ovom online seminaru koji se održava isključivo u malim grupama.
Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako dolazite iz iste tvrtke i možete se zajedno spojiti na ONLINE edukaciju, predlažemo vam da to napravite iz dvorane za sastanke gdje imate veliki ekran i zvučnik da svi mogu dobro čuti i postavljati pitanja. Pitanja neka postavlja samo jedan "glasnogovornik".
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
Sadržaj edukacije
- Uspostava procesa prioritizacije: Naučite kako bolje procjenjivati važnost i hitnost zadataka kako bi efikasnije raspoređivali svoje vrijeme i resurse.
Efikasno i brzo razvrstajte zadatke prema važnosti i hitnosti, složite si matrice prioriteta i uvedite delegiranje (ako možete) i olakšajte si "odustajanje". - Osnove upravljanja zadacima: Naučite kako učinkovito organizirati i upravljati svojim zadacima kako bi povećali dnevnu produktivnost.
Pregled i u(s)potreba najčešćih tehnika: Eisenhowerova matrica, Pereto princip (80/20), ABC, MOSCOW, time blocking.
To do liste: papirnate, digitalne, GTD, Kanban i još par drugih.
Ovo je najvažniji i najveći blok i ovdje ćete provesti najviše vremena. Isprobajte što vama najviše odgovara i to koristite. - Optimizacija fokusa i pažnje: Saznajte vještine i tehnike koje će vam pomoći upravljati vašim fokusom i pažnjom uz efikasno smanjenje utjecaja sveprisutnih distrakcija.
Probajte vježbe koncentracije i snimite koje su vam najčešće distrakcije - pa onda nešto napravite s onima za koje nešto možete napraviti. - Tehnike za linearno ili sinkrono uzimanje bilješki: Naučite kako uzimati bilješke u realnom vremenu, poput bilježenja tijekom sastanaka, konferencija, predavanja ili drugih događaja gdje informacije pristižu linearno i uživo.
Ne možete sve zapamtiti. Ono najvažnije ćete možda zapamtiti, pa zaboraviti.
Da bi vam ono što pratite, čitate ili slušate bilo korisno, morate raditi bilješke.
Dobiti upute i preporuke kako slušati i bilježiti, a da vam to ostane korisno i upotrebljivo. - Istraživanja i tehnike za nelinearno ili asinkrono uzimanje bilješki: Naučite kako efikasno istraživati i uzimati bilješke sa video materijala, podcasta ili pročitanog materijala. Ova grupa obuhvaća situacije gdje niste ograničeni s vremenom i možete kontrolirati brzinu pristupa informacijama, što omogućava detaljnije i temeljitije istraživanje i bilježenje.
Ovo je slično kao i prethodna točka samo za uvjete kada možete (ili imate vremena) "vratiti" ono što ste čuli/vidjeli/pročitali. - Savjeti i trikovi za upravljanje e-poštom: Poboljšajte svoje vještine upravljanja e-poštom kako biste smanjili preopterećenje i poboljšali komunikaciju.
Za početak; e-pošta je asinkrona komunikacija, odnosno tip komunikacije gdje pošiljatelj i primatelj ne moraju biti istovremeno prisutni ni trenutno odgovarati na pristigle mailove.
Ovdje ćemo vam dati upute i preporuke za e-poštu; kako koristiti etikete, mailboxove, tagove, arhiviranje i brisanje e-mailova tako da "počistite" taj efikasan i brz način komunikacije koji je vrlo često zatrpan, nepregledan i izvor distrakcija i smetnji. - Optimizacija prisustva na društvenim mrežama: Naučite kako koristiti društvene mreže efikasno, s fokusom na smanjenje distrakcija i poboljšanje profesionalne vidljivosti.
Razdvojite vaše prisustvo na društvenim mrežama, na osobno i profesionalno ( i nemojte varati).
Za profesionalno prisustvo uspostavite ciljeve i metrike s kojima ćete mjeriti ono što radite, pa ćete znati zašto to radite i koliko to radite. Pokazat ćemo vam kako. - Organizacija digitalnih datoteka i arhiva: Savladajte tehnike za organizaciju vaših datoteka kako bi uvijek imali jasan pregled nad vašim materijalima i dokumentima.
Ovdje ćemo vam pokazat kako upravljati s vašim digitalnim dokumentima na računalima/telefonima ili na servisima u oblaku "cloud-ovim".
I pokazati kada je dobro ili korisno raditi indeksiranje (popisivanje), backup-iranje (sigurnosne kopije) ili arhiviranje (spremanje s namjerom dužeg nekorištenja). - Organizacija fizičkih dokumenata i arhiva: Savladajte tehnike za organizaciju vaših dokumenata njihovu eventualnu digitalizaciju kako bi znali gdje vam je nešto što trebate.
Ovo je slično kao gore, ali ćemo dodati ove preporuke: prvo kako digitalizirati (fensi naziv za skeniranje i imenovanje datoteke i njihovu digitalnu pohranu) i drugo: preporuku kako arhivirati ili čuvati papirnatu dokumentaciju. - Stvaranje rutine: Razvijte dnevnu ili tjednu rutinu koja podržava vašu produktivnost i pomaže u održavanju organiziranosti na duge staze.
Da ne bi bilo "tresla se brda rodio se miš", pokazat ćemo vam kako se uspostavljaju nove navike kroz praćenje dnevnog i tjednog repetitivnog obavljanja zadataka na sve efikasniji i uspješniji način. Za svaku novu aktivnost će vam trebati par tjedana fokusa na redovito obavljanje da bi prešla u rutinu ili naviku.
Ovaj redoslijed omogućava polaznicima da prvo usvoje temeljne vještine upravljanja zadacima i prioritizacije, prije nego što se usmjere na tehničke aspekte i osobne strategije za poboljšanje produktivnosti.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.