Opis edukacije
Fiskalizacija 2.0
26.6 JE POPUNJEN, A NOVI DODATNI TERMIN JE 11.7.!
Što konkretno mijenja novi Zakon i kako se pripremiti na poslovanje bez stresa?
Novi Zakon o fiskalizaciji izglasan je 6.6.2025. donosi nova pravila i nove prilike za jednostavnije poslovanje. Ovdje možete pročitati konačni prijedlog zakona koji je usvojen.
Čim izađe objava u narodnim novinama stavit ćemo je ovdje.
Od 1. rujna 2025. fiskalizacija ulazi u novu fazu. Umjesto papirologije uvodi se digitalni nadzor. Umjesto ručnog unosa dolaze eRačuni.
Ako ne znate odakle početi, ova edukacija će Vam uštedjeti dane proučavanja zakona i izbjeći skupe greške.
Što ćete moći nakon ove edukacije?
- razumjeti obveze prema novom Zakonu o fiskalizaciji (NN 2025)
- razlikovati fiskalizaciju računa i fiskalizaciju eRačuna (čl. 1. – 2. i 47.)
- znati kada je dovoljno fiskalizirati račun, a kada se mora izdati i eRačun (čl. 38. i 39.)
- provesti pripremu za faze implementacije do 2027. (čl. 38. st. 1. točke 1–3)
- pripremiti svoj softver, zaposlenike i procedure za usklađenje
Za koga je ova edukacija?
Za skoro sve koji nešto rade i izdaju račune; ali da budemo malo precizniji:
- Direktore, vlasnike i administraciju u malim i srednjim poduzećima kao i samostalne poduzetnike (ovo je i za velike tvrtke, ali oni imaju dovoljno ljudi kojim ovo mogu podijeliti ili platiti savjetnike i konzultante da im ovo implementiraju)
- IT podršku koja implementira eRačune i digitalne arhive
- Knjigovodstvene servise koji žele pripremiti svoje klijente
Prijavite se i osigurajte svoj termin na ovom ONLINE seminaru koji se održava isključivo u malim grupama.
Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
Pogledajte još jednu edukaciju koju predaje naša predavačica Almira Hernaut:
Fiskalizacija 20 je samo jedan dio priće.
Može se poslovati i bez papira. To je brže, jednostavnije i jeftinije.
Ako želite doći sami ili u društvu na ovaj naš online seminar kliknite na ovaj link Poslovanje bez papira, a ako želite edukaciju samo za vas ili konzalting i savjetovanje oko poslovanja bez papira, javite nam se za više informacija.
Dođite pa se vidimo!
Sadržaj edukacije
1. Što je fiskalizacija 2.0 i zašto je uvedena?
- Novi pristup nadzoru poslovanja
- Digitalna fiskalizacija u stvarnom vremenu
- Povezivanje eRačuna i Porezne uprave
- vremenska crta -> rokovi za implementaciju
Ovdje ćete razumjeti što se sve promijenilo u odnosu na stari sustav fiskalizacije i zašto ova verzija nije samo "nadogradnja", nego potpuno novi sustav koji utječe na svakodnevno poslovanje.
2. Tko je obveznik i što sve ulazi u sustav fiskalizacije?
- Tko mora provoditi fiskalizaciju i kada
- Koje djelatnosti su izuzete (čl. 4)
- Razlika između fiskalizacije računa i eRačuna
Naučit ćete spadate li vi, vaša firma ili vaši klijenti među obveznike i KADA točno kreću vaše obveze. Ovako ćete uštedjeti na vremenu i smanjiti rizik od kazni.
U svakom slučaj naš savjet vam je da krenete što prije u projekt implementacije i da ne čekate zadnji trenutak. Pred kraj , odnosno početak, implementacije (koji neće odgađati, kako smo čuli) će svima biit frka i panika i bit će nemoguće pitati za pomoć ili savjet.
3. Ključni datumi i faze uvođenja do 2027.
- Obveze od rujna 2025. za račune u krajnjoj potrošnji
- Obveze za eRačune od 2026. za PDV obveznike
- Puna primjena za sve od 2027.
Savladat ćete koji su rokovi važni za vašu organizaciju i (nadamo se) izbjeći uvođenje u zadnji čas. Potrudite se da bude , jasno, po fazama i bez stresa.
4. Kako funkcioniraju eRačuni i fiskalizacija eRačuna
- Kako izgleda ispravan eRačun
- Koji podaci moraju biti u njemu
- Razmjena preko pristupnih točaka i AMS
Ovdje ćete naučiti kako izgleda konkretna razmjena eRačuna u praksi, što znači fiskalizirati račun i kako znati je li primatelj uopće spreman primiti eRačun.
5. Tehnički i organizacijski uvjeti za usklađenje
Certifikati, JIR, ZKI, QR kod
Veza sa sustavom Porezne uprave
Evidencije, operateri i internim akti
Shvatit ćete koje tehničke i organizacijske stvari trebate riješiti odmah; od softvera do certifikata (da bi mogli raditi bez grešaka, panike, stresa i glavobolja).
6. Greške koje se najčešće događaju i kako ih izbjeći
- eRačuni u PDF-u: TO SE NE BROJI, TO SE NE VAŽI, TO NIJE E-RAČUN!
- Neispravni podaci kad fiskalizacija ne prolazi
- Nedostupni identifikatori i što učiniti
Prepoznat ćete greške koje su već uočene i dobit ćete jasne upute kako ih izbjeći. Budite pažljivi, ovo vam može uštedjeti vremena, živaca, a možda i novčane kazne.
Ako imate pitanja unaprijed, pošaljite nam, nastojat ćemo ih ugraditi i odgovoriti na samom seminaru.
Ovo je ONLINE edukcija na Zoom platformi. Molimo vas isprobajte vaš zvučnik/slušalice i mikrofon prije početka.
Link za prijavu ćete dobiti dan prije edukacije i ponovo s podsjetnikom pola sata prije edukacije.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.