Opis edukacije
Poteškoće s nedefiniranim procedurama i neujednačenim kriterijima za odabir dobavljača gube vrijeme u procesima nabave i mogu dovesti do financijske neizvjesnosti.
Osjećaj nestabilnosti i neadekvatno upravljanje zalihama stvaraju dodatni pritisak (na vas) koji vam otežava postizanje očekivanih rezultata.
Ova edukacija je najkorisnija odgovornima za nabavu, vlasnicima malih i srednjih tvrtki te menadžerima koji žele poboljšati nabavne procese, smanjiti troškove i osigurati održiv rast kroz bolje pregovaračke vještine i optimizaciju resursa.
Koristi za polaznike edukacije:
- Usvojit ćete pregovaračke i analitičke vještine za bolje upravljanje nabavom.
- Dobit ćete sposobnost smanjenja troškova optimizacijom procesa.
- Saznat ćete kako izgraditi pouzdane odnose s dobavljačima.
Prijavite se i osigurajte svoj termin na ovom online seminaru uživo koji se održava isključivo u malim grupama.
Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
U okviru ove tematike predlažemo vam pogledajte i odaberite neku od ovih edukacija:
Efikasnije upravljanje voznim parkom
Efikasnije upravljanje voznim parkom je vrlo izazovno i složeno. Optimalno upravljanje može donijeti značajne uštede. Prijavite se na ovaj obrazovni program i, u samo dva dana, od vrhunskog stručnjaka saznajte koje su najbolje prakse.
Nabava vozila i strojeva; lizing, kredit, najam - ONLINE
Svaka opcija financiranja nabave ima svojih prednosti i mana. Upoznajte najvažnije opcije i saznajte što se u praksi pokazalo najbolje. Prijavite se na ovaj Online seminar i pitajte sve što ste željeli znati o ovoj problematici.
Sadržaj edukacije
1. Definiranje jasnih nabavnih procedura
- Postavljanje standardiziranih procedura za svaki korak nabave.
- Dodjela odgovornosti članovima tima.
- Popis osnovnih dokumenata potrebnih za proces nabave.
Naučit ćete kako izbjeći zbrku i pogreške u procesu nabave postavljanjem jasnih koraka i odgovornosti. Time ćete uštedjeti vrijeme i osigurati veću preciznost u poslovanju.
2. Planiranje nabave za dugoročne rezultate
- Izrada mjesečnih i kvartalnih planova nabave.
- Analiza sezonskih trendova i zaliha.
- Predviđanje buduće potražnje.
Razvijanjem učinkovitog plana nabave smanjit ćete kašnjenja, izbjegavati hitne narudžbe i bolje upravljati resursima.
3. Pregovaračke vještine s dobavljačima
- Osnove strategija pregovaranja.
- Priprema za pregovore uz korištenje tržišnih podataka.
- Pregovaranje o uvjetima: cijene, rokovi, fleksibilnosti.
Poboljšat ćete pregovaračke vještine kako biste postigli povoljnije uvjete i osigurali kvalitetnije odnose s dobavljačima.
4. Procjena i odabir dobavljača
- Postavljanje jasnih kriterija za odabir dobavljača.
- Korištenje bodovnih ljestvica za objektivnu procjenu.
- Analiza faktora kao što su cijena, kvaliteta i pouzdanost.
Učinkovit odabir dobavljača osigurat će stabilniju nabavu, smanjiti rizike i omogućiti bolje rezultate.
5. Optimizacija troškova nabave
- Analiza cijena, popusta i dostavnih troškova.
- Pregovaranje o količinskim popustima i uvjetima plaćanja.
- Diversifikacija dobavljača radi povećanja konkurentnosti.
Naučit ćete kako smanjiti ukupne troškove nabave bez kompromisa na kvaliteti, čime ćete povećati profitabilnost.
6. Upravljanje zalihama za optimalnu učinkovitost
- Primjena ABC analize za klasifikaciju zaliha.
- Implementacija Just-in-Time sustava.
- Definiranje minimalno-maksimalnih razina zaliha.
Osigurat ćete pravovremenu opskrbu uz minimalne troškove skladištenja i eliminirati rizik zastoja zbog nedostatka zaliha.
7. Upravljanje rizicima u nabavi
- Identifikacija i procjena ključnih rizika.
- Planiranje za hitne slučajeve i definiranje alternativnih dobavljača.
- Izrada scenarija za neočekivane situacije.
Pripremit ćete se za nepredvidive izazove, osigurati kontinuitet poslovanja i minimizirati financijske gubitke.
8. Digitalizacija procesa nabave
- Uvođenje softverskih alata za automatizaciju procesa.
- Praćenje narudžbi i upravljanje podacima kroz digitalne platforme.
- Automatsko generiranje izvješća za bolji pregled performansi.
Digitalizacijom ćete ubrzati procese, smanjiti administrativne greške i dobiti bolji uvid u ključne metrike poslovanja.
Seminari se održavaju ONLINE na Zoom platformi.
Link (i kratke upute) za spajanje na seminar ćete dobiti dan prije seminara i još jednom pred sam početak seminara.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.