
Opis edukacije
Asertivna komunikacija - radionica
Pravilna komunikacija temeljna je i ključna poslovna vještina, bez obzira na struku ili poziciju na kojoj radimo. Istraživanja pokazuju da zaposlenici s nevještim komunikacijskim vještinama ostvaruju između 50% do 80% slabije poslovne rezultate.
Postizanje poslovnih rezultata, nedvojbeno, ovisi o načinu na koji smo komunicirali drugima što planiramo i želimo učiniti. Dojam koji ostavljamo na poslovne partnere, kupce, suradnike u vlastitom timu i šefove, u najvećoj mjeri ovisi o našoj sposobnosti uspješne komunikacije.
Asertivna komunikacija često se naziva i najzdravijim komunikacijskim stilom jer omogućava uspješno rješavanje problema na zadovoljstvo svih uključenih strana. Omogućava 'win - win situaciju', u kojoj se svi sudionici komunikacije osjećaju kao dobitnici.
Asertivna komunikacija, jednom kada se nauči primjenjivati, omogućava podizanje kvalitete odnosa u svim segmentima života. Uz malo truda, vještina i znanja svaki pojedinac može unaprijediti svoje komunikacijske vještine, kako za osobnu dobrobit tako i za tvrtkinu.
Ako do sada niste imali priliku upoznati se sa '4 zlatna pravila komunikacije' koja vam omogućavaju postizanje boljih rezultata na poslovnom i privatnom planu, posjetite našu radionicu.
Pokazati ćemo vam kako ćete:
- Pravilno slušati, razumjeti i poštovati druge te zadobiti uvažavanje okoline
- Prepoznati vlastite i sugovornike reakcije i emocije te prema njima definirati daljnji tijek komunikacije
- Uvijek biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje je bolje prešutjeti
- Doći do zajedničkog cilja i obostranog zadovoljstva ishodom komunikacije
Predavačica će, u samo jednom prijepodnevu, polaznicima radionice objasniti osnovne principe asertivne komunikacije pomoću predavanja i praktičnih primjera te vježbi. Grupe su male, što omogućava maksimalno individualiziran pristup svakom sudioniku.
Dodatno ćete svladati kako:
- Na razumljiv i prihvatljiv način objasniti svoje želje i planove bez da ulazimo u osoban prostor drugih
- Primjereno izraziti i kontrolirati emocije (čak i one izrazito intenzivne)
- Ispravno se ponašati u konfliktnim i emotivno nabijenim situacijama
- Komunicirati s uznemirenom ili agresivnom osobom
- Dati kvalitetan i dobro prihvaćen povratni odgovor
- Primiti kritiku i pretvoriti ju u konstruktivnu sugestiju
- Na lijep način reći 'neću' kada je to potrebno i poželjno
- Izreći negativne objave
- Upravljati komunikacijom, da bi se došlo do 'win - win situacije', u kojoj su sve uključene strane zadovoljne dogovorom
- Asertivni stil komunikacije primjenjivati u svim segmentima života, privatnom i poslovnom
Prijavite se na ovu radionicu i ovladajte svim vještinama asertivne komunikacije.
Još bolje, dođite u društvu vaših kolegica/kolega iz iste tvrtke i ostvarit ćete 10% popusta za više polaznika.
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Curriculum
- Kako komuniciramo?
- Kanali komunikacije
- Elementi komunikacijskog procesa
- Stilovi komunikacije
- Prepoznavanje različitih stilova komunikacije
- Što je asertivnost i kako ju razviti?
- Kako složiti asertivnu rečenicu?
- Prilagodba situaciji i osobi
- Kako postići 'win - win' sitaucije
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Pridržavamo li se epidemioloških mjera?
Da, pridržavamo se svih trenutno aktualnih epidemioloških mjera.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.