Opis edukacije
Asertivna komunikacija - radionica
Asertivna komunikacija omogućuje izražavanje vlastitih misli i osjećaja na jasan i otvoren način, uz poštivanje sugovornika. Često se naziva i najzdravijim komunikacijskim stilom jer omogućava uspješno rješavanje problema na zadovoljstvo svih uključenih strana.
Vrlo često vidimo da je nekada teško zauzeti se za sebe ili izreći jedno "najobičnije" NE.
Zato na ovoj radionici možete naučiti i odmah isprobati asertivnu komunikaciju.
Evo 5 ključnih razloga zašto vam je asertivna komunikacija korisna:
- Jasno izražavanje ciljeva i potreba: Asertivnost vam omogućuje da jasno izrazite svoje želje i očekivanja, što dovodi do preciznijeg postavljanja ciljeva i efikasnijeg ostvarivanja istih.
- Povećanje samopouzdanja i odlučnosti: Asertivno ponašanje podiže vaše samopouzdanje i odlučnost, omogućujući vam da se efikasnije zalažete za svoje ideje i projekte.
- Unaprjeđenje međuljudskih odnosa: Kroz asertivnu komunikaciju, možete graditi i održavati zdrave profesionalne odnose koji se temelje na međusobnom poštovanju i razumijevanju.
- Spremnost na kompromise: Asertivnost ne znači samo izražavanje vlastitih potreba, već i sposobnost prihvaćanja tuđih stajališta, što vodi ka konstruktivnim win-win rješenjima koja su prihvatljiva za sve strane.
- Učinkovito upravljanje konfliktima: Oni koji koriste asertivnu komunikaciju sposobni su konstruktivno rješavati konflikte, izbjegavajući pasivnost i agresivnost koje mogu dodatno produbiti nesuglasice. Budite i vi jedan od tih.
Asertivna komunikacija, jednom kada se nauči primjenjivati, omogućava podizanje kvalitete odnosa u svim segmentima života. Uz malo truda, vještine i znanja možete unaprijediti svoje komunikacijske vještine, za osobnu i tvrtkiu dobrobit.
Prijavite se na ovu radionicu i ovladajte svim vještinama asertivne komunikacije.
Još bolje, dođite u društvu vaših kolegica/kolega iz iste tvrtke i ostvarit ćete 10% popusta za više polaznika.
Ne gubite vrijeme, kliknite na "Rezervirajte edukaciju" i osigurajte vaše mjesto.
Dođite u društvu kolegica/kolega iz iste tvrtke. Bit će vam korisnije, i zabavnije, a dobit ćete i 10% popusta.
Važne informacije:
- Tiskane materijale ćete dobiti uoči edukacije.
- Uvjerenje o pohađanju ćemo vam podijeliti na kraju edukacije.
- U okviru Auditorija Kraš je osiguran besplatan parking
- Dodatna pitanja za predavača možete slati e-mailom na adresu info@edukacije.hr
- Broj polaznika je ograničen. Prijave se zaprimaju po redoslijedu uplata.
Prijavite se klikom na "Rezerviraj edukaciju" gore desno. Nakon što ispunite online prijavu za vas ili za vaše kolege, mailom ćete dobiti ponudu.
Sadržaj edukacije
- Kako komuniciramo?
- Kanali komunikacije
- Elementi komunikacijskog procesa
- Stilovi komunikacije
- Prepoznavanje različitih stilova komunikacije
- Što je asertivnost i kako ju razviti?
- Kako složiti asertivnu rečenicu?
- Prilagodba situaciji i osobi
- Kako postići 'win - win' situacije
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Polaznici OnLine edukacija dobiju uvjerenje u PDF formatu spremno za tisak.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji. Polaznici OnLine edukacija dobiju PDF materijale spremne za tisak.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.