Asertivna komunikacija je efikasan i najzdraviji komunikacijski stil koji doprinosi boljim međuljudskim odnosima. Prijavite se na radionicu Asertivna komunikacija i usvojite asertivnu komunikaciju i ostvarite vaše osobne i poslovne ciljeve.
Na samo jednoj radionici, poboljšajte rezultate prodaje i vaših prodavača kroz razvoj komunikacije – najjačeg prodajnog alata!
Uspješnost prodaja i nabave može se unaprijediti poznavanjem i korištenjem potrebnih financijskih pokazatelja. Prijavite se na ovu radionicu i saznajte koji su to pokazatelji, gdje se primjenjuju i kako se računaju.
Nasuprot sve češćem mišljenju da je poslovni bonton zapravo skup zastarjelih i nepotrebnih pravila koja samo kompliciraju i usporavaju, tzv. lijepo ponašanje je ono što nas razlikuje i izdiže iz mase te nam otvara vrata koja bi inače ostala...
Kako učinkovito rješavati reklamacije i komunikaciju s nezadovoljnim kupcima? Saznajte na našoj online radionici "Stručnjak za reklamacije". Upoznajte zakonski okvir i potrebne komunikacijske vještine za stvaranje lojalnih kupaca. Prijavite se i...
Otkrijte kako CRM postaje ključ za lojalnost kupaca i rast prodaje. Naučite praktične strategije koje će unaprijediti vaše poslovanje i povećati vašu prodaju. Rezervirajte svoje mjesto.
CX je puno više od buzzworda. To je potreba koju morate zadovoljiti. Prijavite se i dođite na ovu radionicu naučiti sve što bi trebali ili po potvrdu da dobro radite vaše korisničko iskustvo.
Ovladajte umijećem učinkovitog upravljanja reklamacijama i nezadovoljnim kupcima prijavom na ovu našu radionicu. Rješavajte izazove s povratnim informacijama klijenata kao profesionalac te unaprijedite vaše poslovanje. Rezervirajte svoje mjesto već...