Opis edukacije
Kupci su ‘lijeni’ – jer "im se može biti lijen"!
Zašto bi netko (kupac) lutao kroz pet nepotrebnih ekrana ili dućana, kad sve može dobiti u par klikova?
Fokus ove naše online radionice ‘Dizajn korisničkog iskustva (CX-UX) za male i srednje tvrtke’ – je pokazati vam kako iskoristiti ‘lijenost’ korisnika i kupaca u vašu korist, uz minimalan napor i maksimalan učinak.
Jer kako bi to lijepo rekli 'Pingvini s Madagaskara':
"predlažemo da situaciju okrenete u svoju korist!"
Nakon završetka ove edukacije, moći ćete:
- Prepoznati sve ključne dodirne točke korisnika i ukloniti prepreke u njihovom putu.
- Prilagoditi web stranice, aplikacije ili fizičke usluge da budu intuitivnije i privlačnije.
- Učinkovitije koristiti povratne informacije i podatke za donošenje boljih poslovnih odluka.
- Povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca primjenom dokazanih UX i CX metoda.
- Ostvariti veću prodaju i konkurentsku prednost kroz optimizirano korisničko iskustvo.
Za koga je ova edukacija
Od ove edukacije, najviše koristi imat će vlasnici ili menadžeri, kao i marketing i prodajni stručnjaci te voditelji projekata.
Sve osobe odgovorne za korisničko iskustvo, digitalne proizvode, lojalnost kupaca te optimizaciju poslovnih procesa kao i svi oni koji su u direktnom kontaktu s korisnicima ili kupcima.
Slažem se, ovo je široka lepeza profila zato jer je ovo jedno od temeljnih znanja i vještina koje može imati velikog utjecaja na vašu prodaju!
Prijavite se i osigurajte svoj termin na ovom online seminaru uživo koji se održava isključivo u malim grupama.
Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
U okviru ove tematike predlažemo vam pogledte i odaberite neku od ovih edukacija:
Stručnjak za reklamacije Online radionica istog predavača
Kako učinkovito rješavati reklamacije i komunikaciju s nezadovoljnim kupcima?
Saznajte na našoj online radionici "Stručnjak za reklamacije".
Upoznajte zakonski okvir i potrebne komunikacijske vještine za stvaranje lojalnih kupaca. Prijavite se i poboljšajte svoje vještine i usluge!
CRM ključ za lojalnost kupaca i rast prodaje Online seminar
Otkrijte kako CRM postaje ključ za lojalnost kupaca i rast prodaje. Naučite praktične strategije koje će unaprijediti vaše poslovanje i povećati vašu prodaju. Rezervirajte svoje mjesto.
Sadržaj edukacije
1. Razumijevanje CX i UX: Ključni pojmovi i njihov utjecaj na poslovanje
- Razlika između korisničkog iskustva (UX) i iskustva kupaca (CX)
- Kako UX i CX utječu na zadovoljstvo i lojalnost kupaca
- Primjeri dobrih i loših korisničkih iskustava
➡ Ovdje ćete shvatiti što CX i UX zapravo znače te kako ih iskoristiti za rast vašeg poslovanja. Naučit ćete prepoznati ključne probleme koji smanjuju zadovoljstvo kupaca i prilike za poboljšanja.
2. Optimizacija korisničkog puta: Analiza dodirnih točaka
- Identifikacija ključnih točaka interakcije s korisnicima
- Prepoznavanje i uklanjanje prepreka u korisničkom putu
- Kako mjeriti i poboljšati korisničku interakciju
➡ Savladat ćete kako analizirati korisnički put i prilagoditi ga tako da kupci brže i lakše dolaze do željenog cilja. To znači manje frustracija za korisnike i više konverzija za vas.
3. UX metode i alati: Praktična primjena
- Istraživanje korisnika: metode za prikupljanje povratnih informacija
- Prototipiranje i testiranje: kako brzo validirati poboljšanja
- Implementacija UX poboljšanja u digitalnim i fizičkim proizvodima
➡ Naučit ćete kako koristiti konkretne UX metode i alate za poboljšanje digitalnih i fizičkih proizvoda. Bez nagađanja – samo testirane strategije koje donose rezultate.
4. CX strategije za poslovni rast
- Ključni elementi CX strategije: zadovoljstvo, lojalnost, preporuke
- Kako mjeriti i poboljšati iskustvo kupaca
- Implementacija CX poboljšanja u malim i srednjim poduzećima
➡ Ovdje ćete naučiti kako CX strategija može direktno povećati prihode i lojalnost kupaca. Fokus je na konkretnim, lako primjenjivim rješenjima.
5. Digitalna i fizička korisnička iskustva
- Kako prilagoditi UX/CX principima web stranice, aplikacije i usluge
- Najbolje prakse za jednostavniju i intuitivniju korisničku interakciju
- Poboljšanja u fizičkom poslovanju: retail, ugostiteljstvo i uslužne djelatnosti
➡ Saznat ćete kako poboljšati korisničko iskustvo bez obzira na to radite li online ili offline. Cilj je smanjiti prepreke i učiniti vaše proizvode i usluge pristupačnijima.
6. Praktični alati i primjeri za poboljšanje UX/CX
- Brzi testovi i alati za analizu korisničkog iskustva
- Primjeri malih i srednjih poduzeća koja su uspješno primijenila UX/CX strategije
- Kako mjeriti uspjeh poboljšanja i optimizirati dalje
➡ Ovdje ćete dobiti konkretne primjere i alate koje odmah možete koristiti u svom poslovanju. Bez teoretiziranja – samo provjerene metode koje funkcioniraju.
7. Konkurentska prednost kroz UX/CX
- Kako se diferencirati na tržištu s pomoću superiornog korisničkog iskustva
- Dugoročne strategije za kontinuirano poboljšavanje UX-a i CX-a
- Uloga CX-a i UX-a u održivom poslovnom rastu
➡ Naučit ćete kako CX i UX mogu postati vaša najveća konkurentska prednost. Ključ je u dugoročnom pristupu koji stvara lojalne kupce i povećava vrijednost brenda.
Seminari se održavaju ONLINE na Zoom platformi.
Link (i kratke upute) za spajanje na seminar ćete dobiti dan prije seminara i još jednom pred sam početak seminara.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.