
Opis edukacije
Poslovni bonton i komuniciranje
Zamislite sljedeće situacije, dolazite na sastanak s nadređenim ili potencijalnim klijentima te pritom kasnite (ne značajno, desetak minuta), niste baš adekvatno obučeni, žvačete žvakaću gumu (ali tiho i zatvorenih usta) i neprestano gledate na sat ili kroz prozor (no, pritom pokušavate biti diskretni).
Ovo su samo banalni primjeri, no postoje i puno delikatnije te kompliciranije situacije u kojima se zasigurno treba dobro zapitati, što i kako ispravno učiniti.
Znate li odgovore na sljedeća pitanja?
Kada trebate ustati ili ostati sjediti prilikom pozdravljanja i rukovanja? Tko kome prvi pruža ruku? Tko prvi ulazi u sobu za sastanke i tko gdje sjeda, ako mjesta nisu unaprijed određena? Prihvatiti ili odbiti ponuđene napitke i jela prilikom sastanka? Kojim redoslijedom nabrajate e-mail adrese prilikom slanja e-maila na više adresa? Kome uvijek i obavezno persirati, a s kime, uz dogovor, smijete prijeći na 'Ti'? Koga u dopisivanju oslovljavati s poštovani, koga s dragi, a koga s pozdrav? Kako napisati besprijekorni e-mail bez stilskih, gramatičkih i pravopisnih pogrešaka? Kako započeti telefonske razgovore, a kako ih pristojno okončati? Kako surađivati i pritom ostati sabran, kulturan i profesionalan s nekim tko to nije?
Što poslovni bonton predstavlja i zašto je koristan?
Nasuprot sve češćem mišljenju da je poslovni bonton zapravo, skup zastarjelih i nepotrebnih pravila koja samo kompliciraju i usporavaju, upravo je lijepo i ispravno ponašanje ono što nas razlikuje i izdiže od svih drugih te nam otvara vrata koja bi inače ostala zatvorena.
Znanje i korištenje pravila lijepog ponašanja ili bontona uvelike nam pomaže pri prilagođavanju velikom broju svakodnevnih, različitih poslovnih situacija i omogućuje nam da iz svake od njih “izvučemo” ono najbolje kako za nas tako i za uspjeh cijelog tima i organizacije.
Što ćete naučiti na radionici?
Radionica Poslovni bonton i komuniciranje sastoji se od dva dijela. Na prvom djelu radionice Osnovna pravila poslovnog bontona, polaznici će biti upoznati s osnovnim pravilima poslovnog bontona u različitim poslovnim situacijama i pravilima usmene komunikacije, dok će u drugom dijelu radionice Poslovno dopisivanje, polaznici biti upućeni u sva pravila poslovnog dopisivanja s vježbama i pokaznim primjerima.
Pohađanjem ovog edukacijskog programa, saznat ćete sve o uspješnoj usmenoj i pisanoj poslovnoj komunikaciji te poželjnim i propisanim načinima u različitim poslovno situacijama kao što su:
- sastanci (uživo i online)
- prezentacije
- javni nastupi i govori
- telefonski razgovori
- poslovno dopisivanje, teambuildinzi i poslovni domjenci...
Na radionici Poslovni bonton i komuniciranje naučite vještine poslovnog bontona koja će vam pomoći otvoriti mnoga vrata.
Dodatne informacije za polaznike
9.00 - 12.00 h Pravila poslovnog bontona u različitim poslovnim situacijama + pravila usmene komunikacije
Pauza za ručak
12.30 -15.30 h Pravila pisane komunikacije - vježbe i pokazni primjerci
Tiskane materijale svi polaznici dobivaju na početku edukacije, a na kraju edukacije svi polaznici dobivaju uvjerenje o pohađanju radionice.
Curriculum
1. dio. - Osnovna pravila poslovnog bontona
- pravila protokola i lijepog ponašanja prilikom sastanka s - kolegama, podređenima, nadređenima te eksternim partnerima tvrtke; dobavljačima, vanjskim stručnjacima
- osnovna pravila javnog nastupa (prezentacije, govori i izjave za medije)
- efikasni telefonski razgovori (jedan na jedan i konferencijski pozivi)
- pravila ponašanja u virtualnom svijetu - online sastanci
- prodajni razgovori - pregovori i dogovori s klijentima i kupcima / Tips & Tricks
- sedam savjeta uspješne komunikacije (oslovljavanje, prelaženje na 'TI' prerano, ulaženje u osobni prostor, nepoštivanje protokola..).
- verbalno vs. neverbalno. Što smo i kako smo to rekli? Držanje tijela, gestikulacija, mimika lica, ton glasa..
- odabir pravilnih kanala za komunikaciju
- odabir pravog vremena i mjesta
- izbjegavanje šumova i smetnji u komunikaciji
- rješavanje konfliktnih i neugodnih situacija - osnovna pravila za rad s teškim klijentima i suradnicima
- pravilno dobivanje i davanje informacija - dobro pitanje zlata vrijedi, a dobar odgovor još i više
- tehnike poslovnog pregovaranja prema pravilima bontona
2. dio. - Poslovno dopisivanje
- e-mail
- društvene mreže
- klasična poštapalice i 'tips & tricks' vježbe pisanja:
- dopisa
- upita
- ponuda
- narudžbenica
- potvrda o primitku
- ugovora
- gramatika i pravopis
- najčešće greške i kako ih izbjeći; korištenje žargona, predugačke rečenice, riječi stranoga porijekla, prestručni izrazi….
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Pridržavamo li se epidemioloških mjera?
Da, pridržavamo se svih trenutno aktualnih epidemioloških mjera.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.