Opis edukacije
Učinkovita poslovna komunikacija online radionica
usmjerena je na usvajanje ključnih komunikacijskih vještina koje su neophodne za uspjeh u poslovnom okruženju.
Program obuhvaća temeljne principe verbalne i neverbalne komunikacije, aktivnog slušanja, te jasnog i učinkovitog izražavanja misli i ideja. Fokus je na razvoju sposobnosti prilagodbe komunikacije različitim situacijama i sugovornicima, čime se osigurava bolja međuljudska interakcija unutar timova i prema klijentima.
Edukacija je posebno relevantna za HR stručnjake, managere, vlasnike tvrtki, te sve zaposlenike koji teže unapređenju svojih komunikacijskih vještina s ciljem povećanja produktivnosti i poboljšanja radne atmosfere.
Kroz praktične primjere i vježbe, ćete steći alate koji će pomoći izbjeći nesporazume i koji će potaknuti konstruktivnu raspravu i izgradnju povjerenja unutar organizacije.
Za koga je ova edukacija i zašto?
Ova edukacija pomaže polaznicima da postanu učinkovitiji komunikatori kroz razumijevanje i primjenu temeljnih komunikacijskih alata.
Koristit će se metode poput identifikacije i prilagođavanja različitim tipovima osobnosti, primjene različitih stilova komunikacije i strategija uvjeravanja.
Edukacija uključuje praktične primjere i vježbe koje osiguravaju da polaznici ne samo razumiju, već i uspješno primjene naučeno.
Nakon završetka edukacije Učinkovita poslovna komunikacija, polaznici će biti sposobni učinkovito komunicirati s različitim osobnostima, prilagoditi svoj stil komunikacije prema situaciji i cilju, te koristiti tehnike uvjeravanja za postizanje boljih poslovnih rezultata.
Edukacija će im pomoći u izgradnji jačih poslovnih odnosa, motiviranju zaposlenika, te uspješnijem postizanju ciljeva i zadataka u timovima i organizacijama.
U konačnici, polaznici će steći vještine koje će im omogućiti da postanu bolji lideri i komunikatori.
Sljedeći koraci do uspjeha
Nemojte čekati! Prijavite se na naš ONLINE radionicu "Učinkovita poslovna komunikacija"
Ovaj radionica je namijenjen svima koji na poslu moraju redovito komunicirati.
Ovu radionicu možemo napraviti i prilagoditi samo za vašu tvrtku (uživo kod vas ili online). Pošaljite na e-mail ili nazovite za dogovor.
Odaberite datum i prijavite se klikom na "Rezervirajte edukaciju".
Ova online radionica održava se isključivo u malim grupama.
Broj polaznika je ograničen pa vas molimo da se prijavite što ranije i osigurate vaše mjesto. Kliknite na "rezervirajte edukaciju" i ispunite online prijavu.
Ako se spajate s različitih računala, lijepo molimo napravite više prijava dobit ćete i 10% popusta i izbjeći "tehničke" neugodnosti.
Vidimo se!
Od iste predavačice, gospođe Ivane Radić, mogao bi vas zanimati i naš seminar "Efikasna E-mail komunikacija". Pogledajte i prijavite se na linku.
Sadržaj edukacije
Pregled sadržaja online radionice Učinkovita poslovna komunikacija
1. Osnove učinkovite komunikacije
- Razumijevanje verbalne i neverbalne komunikacije
- Identifikacija glavnih barijera u komunikaciji
- Uloga aktivnog slušanja
Ovdje ćete naučiti temeljne principe komunikacije koji su ključni za svakodnevne poslovne situacije. Shvatit ćete kako prepoznati i prevladati prepreke u komunikaciji te ćete poboljšati sposobnost slušanja, što će vas učiniti boljim suradnikom i liderom.
2. Izgradnja samopouzdanja u komunikaciji
- Tehnike za poboljšanje samopouzdanja pri govoru
- Kako se nositi s kritikama i povratnim informacijama
- Razvijanje asertivnosti u poslovnim razgovorima
Ovdje ćete savladati kako komunicirati s povjerenjem, bez obzira na situaciju. Naučit ćete kako pravilno primati i davati povratne informacije te kako asertivno izraziti svoje mišljenje bez konflikata.
3. Komunikacija unutar tima
- Učinkovita komunikacija s kolegama
- Rješavanje nesporazuma i konflikata
- Promicanje suradnje i timskog duha
Naučiti ćete kako poboljšati komunikaciju unutar tima, čime ćete smanjiti nesporazume i povećati produktivnost. Također ćete naučiti tehnike za rješavanje konflikata koje možete odmah primijeniti u svom timu.
4. Upravljanje virtualnim (udaljenim) timovima
- Učinkovita komunikacija u virtualnim okruženjima
- Alati i tehnologije za upravljanje virtualnim timovima
- Rješavanje komunikacijskih izazova u virtualnim timovima
Ovi će vam sadržaji omogućiti bolje upravljanje virtualnim timovima, povećati produktivnost i poboljšati radnu atmosferu unutar tima.
5. Rješavanje konflikata kroz komunikaciju
- Prepoznavanje uzroka konflikta
- Tehnike smirivanja napetosti
- Posredovanje u rješavanju sukoba
Ovdje ćete naučiti kako prepoznati i (uspješno) rješavati konflikte u poslovnom okruženju. Naučit ćete tehnike koje će vam pomoći da konfliktne situacije pretvorite u prilike za rast i poboljšanje odnosa.
6. Međukulturalna komunikacija
- Razumijevanje kulturoloških razlika u komunikaciji
- Prilagodba komunikacijskog stila za međukulturalne situacije
- Izgradnja međukulturalne kompetencije za globalno poslovanje
Ovaj modul će polaznicima pružiti osnovne preporuke za komunikaciju u globaliziranom poslovnom okruženju ili među radnicima strancima.
Seminari se održavaju ONLINE na Zoom platformi.
Link (i kratke upute) za spajanje na seminar ćete dobiti dan prije seminara i još jednom pred sam početak seminara.
Predavači
Najčešća pitanja
Koja je svrha edukacijskog programa?
Naši edukacijski programi olakšavaju poslovanje korisnicima, rješavaju svakodnevne probleme u radu, ubrzavaju procedure i pomažu pri uvođenju promjena i noviteta.
Koje su kompetencije predavača?
Svi naši predavači su stručnjaci s višegodišnjim iskustvom u području o kojem predaju. Prate službeno nacionalno zakonodavstvo, domaće i međunarodne trendove poslovanja i najnoviju odgovarajuću literaturu.
Dobiva li se uvjerenje o pohađanju?
Da, svaki polaznik na kraju predavanja dobiva uvjerenje o pohađanju i usavršavanju.
Koja je cijena edukacije i može li se ostvariti popust za više polaznika iz iste organizacije?
Cijena edukacijskog programa ovisi o njegovoj složenosti i trajanju. Uz svaki proizvod naznačena je i cijena.
Za više polaznika iz iste tvrtke osiguravamo popust od 10%.
Dobivaju li se tiskani materijali?
Da, polaznici dobivaju tiskane skripte/prezentacije predavanja kao i tiskana uvjerenja o usavršavanju na samoj edukaciji.
Vraća li se uplaćena kotizacija ukoliko se seminar ne održi?
Prema zahtjevu kupca, novac se vraća, no većina sudionika odluči pričekati idući termin ili zatraži drugi proizvod.
Može li se nakon seminara kontaktirati predavača i postaviti dodatna pitanja?
Da, sudionici mogu kontaktirati predavača e-mailom.
Postoji li mogućnost plaćanja po izdanom e-računu, tj. nakon izvršene usluge?
U iznimnim slučajevima, ako je politika tvrtke takva da plaćanja idu jedino preko e-računa.
Odobravaju li se popusti fizičkim osobama i humanitarnim udrugama?
Za fizičke osobe osiguravamo popust od 25%, a za humanitarne udruge od 50%.